وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Sunday, February 20, 2005

عاشورای حسینی

سلام
این اولین روزی است که من وب لاگ خودم را افتتاح می کنم.در این صفحه می خواهم بر خلاف وب سایتم که در آن مطالب تخصصی مربوط به کارهایم را ارائه میکنم می خواهم یادداشتها و خاطراتم و نقطه نظراتم را به طورآزاد و غیر رسمی بیان کنم. آدرس وب سایتم را که ممکن است بدانید: (http://www.mehdizare.com
و امروز روزعاشوراست. امروزهزاران تن ازعزاداران حسینی در خیابانهای تهران به بزرگداشت یاد امام حسین و یارانش پرداختند. من نیز مثل هر سا ل در این مراسم در محله ما (نارمک) شرکت داشتم. و احساس خوبی از شرکت در این مراسم دارم. تلطیف احساس معنوی و تامین نیازهای روحی و خلاصه یک گرامیداشت پرشور با یاد مظلوم استوره ای تاریح - حضرت ابی عبدالله حسین - ع - و اینکه مردم آنطور که دلشان می خواهد احساسات خود را بیان می دارند. من این مراسم را عمیقا دوست دارم و خوشحالم که اولین یادداشت وب لاگم را در این مورد می نویسم.

3 Comments:

Blogger mehrnaz said...

آقاي دكتر
با سلام
از ديدن وبلاگتان خيلي خوشحال شدم و تبريك مي گويم طراحي خيلي زيبائي دارد البته اشكالاتي جزئي در تايپ بعضي كلمات وجود دارد كه نمي دانم مربوط به كامپيوتر من است يا مربوط به وبلاگ
از اينكه محبت كرديدو وبلاگتان را به ما معرفي كرديد خيلي ممنون

10:12 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

من خودم هم با کلمات فارسی کمی مشکل دارم و نمی دانم چطوری تایپ کنم تا بدون مشکل دیده شود. به هر حال انشالله حل می شود. ممنون از اینکه کامنت دادید.

10:46 PM  
Blogger فرهنگ said...

Dear Dr. Zare;
I congratulate you create your weblog. I'm sure I will learn here too.
Thnks
Farhang

12:07 AM  

Post a Comment

<< Home