وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Thursday, August 18, 2005

در بازی آخر تیم ملی بازی با ژاپن علی دائی عالی بود

آخرین بازی مقدماتی ایران در راه جام جهانی 2006 آلمان دیروز در یوکوهاما زاپن برگزار شد. نتیجه بازی دیروز با ژاپن مثل بازی رفت در تهران(2-1) شد فقط این بار ژاپن برد! و اول گروه نیز شد. البته هیچ فرقی نمی کند جز اینکه ممکن است در رده بندی ماهانه فیفا ژاپن از ما جلو بزند که البته آن هم خیلی مهم نیست.فقط چیزی که مهم است این است که در بیست دقیقه اول بازی نفس ما بند آمد!... چون اگر میرزا پور نبود احتمالا اوضاع گل های خورده ما بد می شد! البته میزا پور هم تلافی کرد و گل دوم را عملا او به خودمان زد!!! واکنش حسین کعبی که توپ را با دست از درون دروازه ما برگشت داده بود، خیلی جالب بود، چون بلا فاصله سمت کمک داور که اعلام گل کرده بود رفت و سعی می کرد که توجه او را به مونیتور بزرگ ورزشگاه جلب کند تا او بفهمد که گل نشده است!!! حسین آقا حواسش نبود که آن همه دوربین بلاخره خیلی واضح به همه نشان می دهند که اولا توپ از خط گذشته ضمنا شخص خودشان – البته از سرفداکاری! – توپ را با دست بیرون کشیده است. نیک بخت واحدی اصلا خوب نبود و معلوم نشد چرا بازی می کند، برهانی نیز کاری از پیش نبرد. ضمن اینکه من از ایمان مبعلی غیر از یکی دو شوت به سمت چهارچوب چیزی ندیدم، و جواد کاظمیان هم که اصلا مثل اینکه داخل بازی نبود. یکی دو بار هم که پاسهای علی دائی را خراب کرد که نزدیک بود علی آقا را از فرت عصبانیت سکته بدهد. از جدیدی ها ففط مجتبی جباری خوب بود. ولی ازهمه اینها گذشته شما بازیکن موثرتر از علی دائی سراغ دارید؟ یک ضربه در نیمه اول به تیر دروازه زد و یک پنالتی هم خودش گرفت و ضمنا خودش هم تبدیل به گل کردتا حداقل آمار گل ملی خودش به یکصد و پنج گل برسد که فعلا دست نیافتنی به نظر می رسد. واقعا که این کاپیتان علی دائی یک استثناست. من یکی آرزو می کنم به این زودی ها خداحافظی نکند. همچنین امیدوارم او دوباره به تیم خود پرسپولیس برگردد!... بالاخره پرسپولیس زلزله خانه تمام نوابغ فوتبال ایران بوده است و همچنان خواهد بود.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

من بازی را با چند تا از دوستای ژاپنیم توی خونه تماشا کردم (شهر ما از محل برگذاری بازی دور هست) قبل از بازی دوستای ژاپنی پرسیدند مهدوی کیا و زندی هم هستند. گفتم نه ولی دایی هست. بازی که تمام شد گفتند راستی ایران چرا اینبار اینقدر ضعیف بازی کرد. امروز صبح که داشتم میامدم دانشگاه صاحبخانه من که طبقه پایین زندگی میکنه در حالی که داشت گلدونها رو آب میداد به من گفت بازی رو دیدی! ایرانیها چقدر قداشون بلنده! بعد گفت حتما ایران تو جام جهانی قویتر بازی میکنه!
امیدوارم !

6:20 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

آرش جان
از طرف من به صاحب خانه ات سلام برسان بگو ما ایرانیها از این هم که می بینی قد بلند تریم فقط قد کوتاه هاش رو آوردیم ژاپن تا شما ژاپنی ها زیاد اذیت نشید!!! ضمنا اگه ما بد بازی نمی کردیم که ژاپنی ها نتیجه بازی رفت را نمی توانستند تلافی کنند!!... به هر حال تیم ملی ایرانه دیگه،زیاد سخت نگیر...

4:55 AM  

Post a Comment

<< Home