وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Tuesday, December 19, 2006

دفاع آقاي دكتر مهدويفر برگزار شد


امروز بعد از ظهر 28/9/85 دفاع دكتري آقاي محمد رضا مهدويفر برگزار شد و ايشان با موفقيت و كسب درجه عالي به درجه دكتري در رشته ژئوفيزيك - زلزله شناسي رسيد. اين دومين دانشجوي ما بود كه از تز خود با موفقيت دفاع نمود. اعضاي ژوري تز ايشان آقايان دكتر جعفري و دكتر ذوالفقاري (به ترتيب به عنوان استاد راهنما و استاد مشاور) و دكتر شعاعي و دكتر معماريان (به عنوان داور خارج از پژوهشگاه) و آقاي دكتر عسگري و خود من (به عنوان داور داخل پژوهشگاه) بودند. براي ايشان آرزوي سلامتي و موفقيت به عنوان عضو هيئت علمي همكار ما در پژوهشكده ژئوتكنيك پژوهشگاه دارم.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

دکتر جان ممنون از اظهار لطف جنابعالی
انشاء الله مطالعاتی که انجام شد بابی را جهت تحقیقات آتی در این زمینه گشوده باشد. باز هم به خاطر پیشنهادات ارزشمند، و محبتهای بی دریغتان تشکر میکنم. از خداوند منان آرزو می کنم در این مقطع جدید توانایی لازم را برای انجام مطالعات کاربردی به من اعطا فرماید

9:18 AM  

Post a Comment

<< Home