وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Tuesday, February 06, 2007

هفته آينده: دومين كنفرانس بين المللي مديريت جامع بحران


هفته آينده - سه شنبه و چهارشنبه- زمان برگزاري "دومين كنفرانس بين المللي مديريت جامع بحران در حوادث غيرمترقبه طبيعي" در تهران است كه سالانه برگزار مي شود و من هم در ان مقاله دارم. ديروز متوجه شدم كه بسياري از دانشجويان اين كنفرانس - و اصلا از برگزاري هر نوع كنفرانسي - بي اطلاعند! شايد اطلاع رساني ضعيف است و شايد هم خود دانشجويان خيلي دنبال مطلب نيستند! به هر حال تصميم گرفتم كه لينك به وب سايت كنفرانس و اعلام برگزاري آن را در صفحه خودم بياورم. اين كنفرانس در سال گذشته موفق به جذب متخصصان از شاخه هاي مختلف بلاياي طبيعي شد و در آن كوشش شد تا روي چند جانبه نگري به مساله بلاياي طبيعي تاكيد شود. فكر مي كنم مكان خوبي براي گرد هم آمدن متخصصان اين موضوع باشد و البته به باور شخصي من حضور دانشجويان در چنين رويدادي براي آشنائي شان با چنين موضوع چند وجهي بسيار مهم است.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home