وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Monday, April 16, 2007

با هندبال از پيروزي پرسپوليس ممانعت شد!


ديروز در ورزشگاه حافظيه شيراز تيم فجر با بازي هندبال - حداقل سه پنالتي كه داور لطف كرد يكي را گرفت تا حداقل پرسپوليس نبازد- جلوي پيروزي پرسپوليس را گرفت! به اين خبر ايسنا توجه كنيد:
انتقاد شديد انصاري‌فرد از داوري‌ها؛ نمي‌دانم چراهمه قضاوت‌ها به نفع‌استقلال و به ضرر پرسپوليس است؟ تا كي بايد از ناقضاوت‌ها لطمه بخوريم 12 پنالتي نگرفته‌اند!

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: ورزشي - فوتبال
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران پس از تساوي اين تيم برابر فجر شهيد سپاسي، با انتقاد شديد از عملكرد داوران در بازي‌هاي اين تيم تاكيد كرد: نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است كه كليه‌ي داوري‌ها به ضرر پرسپوليس و به نفع استقلال سوت زده مي‌شود.
محمدحسن انصاري‌فرد در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: متاسفانه داوري همانند ساير ديدارهاي پرسپوليس اين بار در برابر فجر نيز باعث شد تا نتوانيم سه امتياز را كسب كنيم. يك پتالتي صد در صد گرفته نشد و در تمام طول بازي نيز داور با سوت‌هاي بي‌هدف خود شرايط بازي را به ضرر پرسپوليس رقم زد.
وي افزود: نمي‌دانم تا كي بايد پرسپوليس از ناقضاوتي‌ها لطمه بخورد. سال گذشته صرفا به دليل قضاوت بد داوران، قهرماني جام حذفي را از دست داديم. با اذعان تمام كارشناسان، يك پتالتي مسلم در ديدار فينال جام حذفي براي پرسپوليس گرفته نشد. باور كنيد نمي‌دانم تا چه زماني اين شرايط ادامه خواهد يافت و پرسپوليس در سريال بي‌پايان ناقضاوتي‌ها گرفتار خواهد بود.
انصاري‌فرد اظهار كرد: متاسفانه تمام اشتباهات داوري در فصل جاري به ضرر پرسپوليس و به نفع استقلال بوده است. نمي‌دانيم چرا بايد اين‌گونه باشد. مظلوم‌تر از پرسپوليس تيم ديگري گير نياورده‌اند!
مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران با بيان اين‌كه با احتساب فينال جام حذفي تا كنون 12 پنالتي براي پرسپوليس گرفته نشده است، خاطرنشان كرد: اين همه ناداوري چگونه ممكن است براي يك تيم اتفاق بيافتد؟ اين آمار تنها ناداوري‌هايي است كه در تمام كارشناسان آنها را تاييد كرده‌اند.
وي افزود: استقلال در فصل جاري بهترين استفاده را از قضاوت‌هاي داوري كرده است؛ به گونه‌اي سه پنالتي مسلم راه‌ آ‌هن در ديدار با استقلال گرفته نشد. استقلال در ديدار با پرسپوليس نيز بايد سه بازيكنش اخراج مي‌شد اما، اين اتفاق نيافتاد. اگر اين ناداوري‌ها براي پرسپوليس نبود قطعا امروز صدرنشين بلامنازع ليگ برتر بوديم.
انصاري‌فرد تاكيد كرد: نمي‌دانم چرا بايد بازي‌هاي پرسپوليس در طول هفته برگزار شود اما، استقلال در روزهاي پاياني هفته به مصاف حريفانش برود. تا كنون بارها نسبت به اين موارد به فدراسيون فوتبال شكايت كرده‌ايم اما، هيچ پاسخي نشنيده‌ايم. امروز پرسپوليس در شرايط حساسي قرار دارد و با دو بازي مي‌تواند قهرمان جام حذفي شود اما با اين روند مطمئن نيستم كه اين اجازه را به ما بدهند.
انصاري‌فرد كه امروز در ورزشگاه حافظيه شيراز به شدت از سوي تماشاگران تشويق مي‌شد، در مورد سرنوشت تغييرات آينده مديريتي در اين باشگاه نيز گفت: منتظر تشكيل جلسه‌ي هيات مديره هستيم تا تصميمات و برنامه‌ريزي‌هاي آينده‌ي باشگاه در آن تصويب شود.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home