وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Wednesday, April 23, 2008

سالروز تاسيس راديو ايران


امروز شصت و هشتمين سالروز تاسيس راديو ايران است. در سال اخير راديو گفتگو ، راديو جوان و راديو تهران سه راديوئي بودند كه بيش از همه به آنها گوش دادم. اخيرا راديو گفتگو كيفيتش را تا حدي - از نظر من- از دست داده است و بحث هاي چالشي جالبي كه در ماههاي قبل مي شد در آن شنيد ، كمتر ترتيب مي دهد. بر عكس راديو جوان رشد خوبي داشته و برنامه هاي خوبي چون نشاني - با اجراي آقاي دوستي - بعد از ظهر ها و روي خط باشيد، در ساعت هشت شب و كوانتم - با اجراي خوب استيو آوائي - دارد كه هر كدام به دليلي براي من شنيدني هستند. راديو ايران و راديو ورزش را مناسبتي - به ترتيب به دليل شنيدن خبر يا گزارش ورزشي - مي شنوم. البته برنماه هاي سعيد توكلي را چه در راديو ايران و چه در راديو پيام دوست دارم. روزهاي جمعه صبح هم معمولا مشتري برنامه هشت و نيم صبح راديو فرهنگ هستم كه به گفتگو با دانشمندان صاحب نام ايراني اختصاص دارد. خلاصه هر ساعتي از روز يا هفته برنامه اي مورد علاقه در راديو دارم و بدين ترتيب واضح است كه توجه چنداني به تلويزيون ندارم! زنده باد راديو! ماه گذشته هم كه راديو اينترنتي ايران صدا تاسيس شد كه خود پديده جالبي در عرصه نوين رسانه اي است. سالروز تاسيس راديو ايران بر همه كوشندگان راديو در ايران مبارك باد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home