وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Tuesday, June 14, 2005

سه روز دیگر تا یک "حماسه دوم خرداد دیگر"؟، اگر همه برخیزند

من حدود 20 روز قبل یک یادداشت در مورد انتخابات ریاست جمهوری نوشتم تحت عنوان "بیدارشو، بیدار شو" و در آن یادداشت خواستم توضیح دهم که لزوم شرکت در انتخابات چیست و چرا آنها که هنوز در خواب هستند- به تعبیر من – و نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند، باید بیدار شوند. از آنجا که راه سعادت و تعالی مملکت را از حضور و مشارکت ملی و استفاده از حداقل فرصتها برای براوردن حداکثر اهداف میدانم، و علارغم اینکه در مورد مصداقهای سیاسی زمان حال در وبلاگم اظهار نظر نمی کنم، ولی در چنین مقاطع حساسی می خواهم لزوم خلق یک "حماسه دوم خرداد دیگر" را یادآوری کنم و اصرار کنم که اگر اکثر مردم در انتخابات شرکت کنند به صلاح میهن ماست. به قول مرحوم حمید مصدق "من اگربرخیزم، تو اگربرخیزی، همه برمی خیزند". همه با هم برای پایداری میهن و ادامه اصلاحات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بپا خیزیم. اصلاحات یک روند تاریخی است که در ایران برای به نتیجه رسیدن آن باید زمان کافی بگذرد و در این مدت پایداری و خسته نشدن لازم است. خسته شدن و قهر کردن هیچ فایده ای ندارد.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام خدمت جناب آقاي دكتر زارع
اينجانب با شما كاملا موافقم و معتقدم تمام هميهنانمان حتما در انتخابات شركت كنند.اين حق قانوني ماست ودر اين برهه حساس بي تفاوت بودن اصلا به نفع ما نيست ومن معتقدم ادامه روند اصلاحات قطعا نتيجه خواهد دادوبهترين گزينه در شرايط فعلي ميباشد
با احترام
فراهاني

8:28 AM  

Post a Comment

<< Home