وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Sunday, July 17, 2005

قهرمانی صبا باطری، مجید جلالی و کاپیتان علی دائی مبارک


پنهان نمی کنم که بسیار از پیروزی صبا باطری بر ابومسلم – با احترام به ابو مسلم - و موفقیت آقای مجید جلالی – مربی فهیم و تحصیل کرده – و همچنین سربلندی کاپیتان علی دائی در فینال جام حذفی فوتبال بسیار خوشحال شدم. البته لازم به یاد آوری نمی دانم که این کاپیتان علی دائی را یک پرسپولیسی اصیل می دانم !- قرمزته!-. به هر حال برنده شدن مجید جلالی یعنی برنده شدن مدرنیسم در مربی گری فوتبال و برنده شدن علی دائی به عنوان کاپیتان – که تیم خود را بسیار خوب در زمین رهبری کرد – جایزه بزرگ به مردی است کلیه قلل افتخار ورزشی رادرنوردیده است و همچنان استقامت و پایمردی می کند. به هر حال به مسئولال تیم صبا باطری هم باید تبریک که سه سال پس از تشکیل توانسته اند تیم خود رابه چنین درجه ای برسانند. انشاالله در جام قهرمانان آسیا هم موفق باشند. عکس فوق را هم از سایت روزنامه ایران ورزشی شماره شنبه برداشته ام.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam nazanin doctor
YEKI az eftekharate ali daee ine ke ali parvino zaye' kard.footbale ma be amsale ali daee niaz dare.
majid computer ham ensafan khosh fekr tarin morabie iranie.

7:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

dar zemen dar javabe khanome MOJGAN ham bayad arz shavad ke baba pajooheshgah patoghe abihast,migid na ? refrandom bezarid..mageh taghalob beshe ke ghermeza roo kar bian

8:01 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

دعوا نکنید! علاوه بر علی دائی، مهدی مهدوی کیا هم پرسپولیسی اصیل است! ضمنا مهندس حسین کلانی، سر طلائی بزرگ نیز در آن بازی معروف شش تائی ها! سه تا گل به تاج آنروز – همین استقلال امروز- زد. پرسپولیسی بودن احمد رضاعابد زاده – عقاب آسیا – هم فراموش نشود!... می خواهید باز هم تقویم تاریخ را ورق بزنم؟

7:38 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

این استقلال که سرور پرسپولیس است در حال تزلزل شدید از نظر اخلاق جوانمردانه است !!!.. به همه دوستان استقلالی عزیز توصیه میکنم که این مطلب ایران ورزشی امروز را بخوانند، مخصوصا مژگان خانوم و آقای مهندس شاهوار عزیز
محرم نژاد: بعد از بازى رفت مى دانستم به استقلال مى روم!
ايران ورزشى- رامين محرم نژاد كه در بازى برگشت شموشك و استقلال با پاس گلى كه به رضا عنايتى داد شايعه حضورش در استقلال قوت گرفته بود به استقلال پيوست.
محرم نژاد كه در دو بازى رفت و برگشت مقابل استقلال با اشتباهاتش عامل شكست شموشك بود درباره حضورش در استقلال مى گويد:«با امير قلعه نويى صحبت كردم و پيوستنم به استقلال قطعى شده. اين فصل ۲۶ بار براى شموشك بازى كردم آن هم با قراردادى ۱۳ ميليون تومانى!
با اين پول خيلى بيشتر از آنچه ارزش اش را داشت براى شموشك بازى كردم اما آنها هرجا مى نشينند مى گويند رامين در بازى با استقلال عمداً كم كارى كرده است.» او در مورد اتفاقات اين دو بازى مى گويد:«در بازى رفت چون تيم عقب بود مى خواستم نگذارم اكبرپور وقت را تلف كند و او را هل دادم كه داور اخراجم كرد.
در بازى برگشت هم يك لحظه تعلل كردم كه عنايتى رسيد و... شانس من است كه چون قبلاً در استقلال بازى مى كردم و استقلال هم در كورس قهرمانى بود همه اين اشتباه را به پاى كم كارى گذاشتند.» او درباره اينكه از چه زمانى استقلالى ها به او پيشنهاد داده اند مى گويد:«پس از بازى رفت قلعه نويى با من صحبت كرده بود و تقريباً مى دانستم حضورم در استقلال قطعى است.» اين اظهارات محرم نژاد، ابهامات را بيشتر مى كند. اينكه قلعه نويى بعد از بازى رفت با او صحبت كرده و در بازى برگشت آن توپ را در اختيار عنايتى قرار داد و آن شايعات را به وجود آورد، جالب به نظر مى رسد. حتى عادل فردوسى پور هم در برنامه نود به اين قضيه اشاره كرد و آن اتفاق را عجيب خواند. حالا به طور حتم موضوع پيوستن او به استقلال جنجال تازه اى به پا خواهد كرد. رامين محرم نژاد قطعاً يكى از سوژه هاى اصلى مطبوعات ورزشى در چند روز آينده خواهد بود.

1:23 PM  

Post a Comment

<< Home