وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Tuesday, August 23, 2005

اولین کتاب من - مقدمه ای برزلزله شناسی کاربردی – منتشر شد

بالاخره اولین کتاب من که زیر چاپ بود منتشر شد و تا اکنون در اثر هجوم علاقه مندان برای خرید این کتاب چند نفر زیر دست و پا رفته اند!!!... شوخی می کنم. خلاصه اگر علاقه مندید هم می توانید آن را از کتاب فروشی پژوهشگاه تهیه کنید و هم پس از توزیع در کتاب فروشی هائی که کتاب علمی می فروشند. هم چنین به درد عیدی و هدیه دادن هم می خورد!... به هر حال این کتابی است که در شش سال گذشته در پژوهشگاه و دانشگاههای مختلف تدریس کرده ام و در آن از مبانی زلزله شناسی تا مسائل زلزله شناسی مهندسی را توضیح داده ام و به درد کلاسهای تحلیل خطر، زلزله شناسی، زلزله شناسی مهندسی و بعضی قسمتهای مهندسی زلزله در مقاطع مختلف کارشناسی تا دکتری می خورد و همچنین فکر میکنم برای مهندسان و کارشناسان علاقه مند به این موضوعات مفید باشد. اگر دوست داشته باشید در روزهای آینده بیشتر در مورد کتاب خودم تبلیغ خواهم کرد! فعلا همینقدر کافی است

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام آقای دکتر،تبریک می گویم.واقعاً جای چنین کتابی که بتواند مرجع کاملی از مطالب زلزله شناسی باشد خالی بود.فراموش نمی کنم که هنگام تحصیل در ایران چگونه دربدر دنبال یک منبع جامع و مفید می گشتم و نیافتم.کاش می توانستم الان آن را از نزدیک مطالعه کنم.افسوس.به قولی دست ما کوتاه و خرما بر نخیل.به هر حال برایتان آرزوی موفقیت های بیشتر در زندگی را دارم.

10:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

دکتر جان تبریک من را بپذيرید
نسخه جهت معرفی بفرستید

2:42 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

بر آفای مهندس عظیمی در دارالپترول تگزاس ایالات متحده ،
سلام ! انشاا لله به سلامت باشید
لطف کنید آدرس خود را لی - میل فرمائید تا ما هم یک نسخه کتاب ناقابل را به دیار ینگه دنیا ارسال کنیم خدمتتان.
آقای مهندس شجائیون عزیز
برای شما هم ارسال خواهد شد.
با تشکر

10:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

آقای دکتر زارع سلام
چاپ کتاب جدید شما را تبریک می گوییم
لطفا اگر در مورد تحلیل خطر و طیف طرح اگر کتابی به فارسی یا نوشتاری در این زمینه از تالیفات خودتان دارید من را راهنمایی بفرمایید
مانند همیشه از حسن توجه جنابعالی سپاسگذارم
شیرازیان

12:56 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

با سلام
یک کتاب دیگر من در مورد تحلیل خطر زلزله است که البته تایپ اولیه آن تمام شده و در حال کنترل متن آن هستم. یک کتاب هم در همین مورد در دست ترجمه دارم. نمی دانم کدامیک زودتر آماده شود ولی محتمل است که کتابی که ترجمه می کنم – تحلیل خطر و ریسک زمینلرزه نوشته مک گایر – زودتر بیرون بیاید. به هر حال ممنون از توجه شما

1:49 PM  
Blogger Nikahang's Blog said...

مبارک باشه مهدی۱ همیشه به وجودت افتخار کرده ام، و خوشحالم که تو را می شناسم!

10:50 AM  

Post a Comment

<< Home