وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Wednesday, February 22, 2006

کنفرانس های زمین شناسی مهندسی و ژئوفیزیک همزمان در تهران

در روز های دوم تا چهارم اسفند امسال همزمان چهارمین کنفرانس زمین شناسی مهندسی در دانشگاه تربیت مدرس و دوازدهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران در سازمان زمین شناسی کشور در حال برگزاری است. البته کنفرانس همزمان زیاد برگزار می شود ولی در این دو موضوع که از نظر حوزه تخصصی به هم نزدیکند این همزمانی فقط از این ناشی می شود که انجمن زمین شناسی مهندسی و انجمن ژئوفیزیک ایران تقویم رویدادهای علمی را حداقل در حوزه تخصصی علوم زمین در دسترس نداشته اند. من که خود عضو هیئت مدیره انجمن زمین شناسی مهندسی هستم در جریان تصمیم گیری برای زمان برگزاری کنفرانس زمین شناسی مهندسی بوده ام. برای زمان بندی برگزاری کنفرانس البته محدودیت هایی مثل زمان پایان و آغاز ترم دانشگاهی و همچنین تعطیلات به مناسبت عزاداری های ماه محرم وجود داشته است. در تعیین زمان برای کنفرانس ژئوفیزیک نیز فکر می کنم همین محدودیت ها را در نظر گرفته اند. به هر حال فکر میکنم وجود یک تقویم واحد برای اجتناب از این نوع همزمانی ها لازم است. بعضی از دانشجویان من همزمان در هر دو کنفرانس مقاله دارند و یا حداقل مثل خودم می خواهند از هر دو استفاده کنند، که به این ترتیب یکی را از دست می دهیم

1 Comments:

Blogger Tavana said...

سلام

با تشکر از وبلاگ خوب و مفيدتان!
به اطلاع می رساند، سایت اطلاع رسانی رویدادهای ایران http://www.TAV.ir با هدف اطلاع رسانی گسترده رویدادهای علمی راه اندازی

شده است. از این پس می توانید اطلاعات رویدادها را کاملاً رايگان در سایت ثبت کنید.
در این سایت اطلاعات کنفرانس‌ها، همايش‌ها، جشنواره‌ها، سمينار‌‌ها، کنگره‌ها، گردههمايي‌ها و کارگاه‌هاي آموزشي سراسر ایران در کليه

زمينه‌هاي علمي، فرهنگي هنري، مديريت ، فني مهندسي، پزشکي علوم پايه و غيره را می‌توانید بیابید.

لطفاً جهت بهرمندی تمامی افراد علاقهمند به امکانات و خدمات رایگان این پایگاه، اقدام به معرفی این پایگاه به بازدید کنندگان وبلاگتان بنمایید.

با سپاس فراوان

10:12 AM  

Post a Comment

<< Home