وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Friday, October 02, 2009

تساوی استقلال و پرسپولیس

امروز در لیگ برتر بازی دربی - شهرآورد - استقلال و پرسپولیس باز به تساوی 1-1 انجامید تا صدای اعتراض تماشاگران بلند شود. البته بازی این دو تیم همیشه استرس زیادی از روزهای قبل نزد هواداران و ظاهرا بازیکنان ایجاد می کند. ولی نمی دانم که چرا پس از اینکه هر باز نتیجه مساوی می شود، هر دو تیم محافظه کاری می کنند.
ضمنا امروز پرسپولیس زلزله - محبوب هر چی دله!- اگر کمی دقت بیشتر داشت، به ویژه در اواخر بازی می توانست بازی را ببرد که البته به نظر می رسد که رحم کردند و به همان تساوی قناعت کردند.
انشاالله در بازی برگشت جبران کنند. ضمنا شبکه 3 تلوزیون کار جالبی کرد و در مورد هواداران استقلال و پرسپولیس از طریق اس.ام.اس آمارگیری کرد، که خوب همانطور که پیش بینی می شد از هواداران هر دو تیم حدود 1 ونیم میلیون اس.ام.اس ارسال کردند، ولی از قبل هم واضح بود که هواداران پرسپولیس حدود پنجاه هزار نفر بیشتر بودند. البته هواداران پرسپولیس خیلی بیشتر از این حرفها هستند ولی در این بعد از ظهر جمعه حوصله اس.ام.اس بازی نداشتند! در ادامه لیگ برتر ابتدا باید باشگاه پرسپولیس از نظر سازماندهی و تشکیلاتی اصلاح شود تا استرس به بازیکنان منتقل نشود.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خداوکیلی ما که یه تیرک زدیم 7 8 تا موقیت گل داشتیم شانس اوردیم یا شما؟ نا سلامتی دکتر هستیدا

10:42 PM  
Anonymous مهرداد رضائی شیرزاد said...

الان که دارم این مطلب رو می خونم یهو دلم گرفت.
شادروان مهندس علی حریری استاد آزمایشگاه کانی شناسی ورودی های زمین شناسی 1374 دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، یعنی استاد ما هم بود. مرد صبوری که در حین تدریس همه شور و شر جوانی ما رو علی رغم جوانی خودش با خوش روئی و صبوری تحمل می کرد.
با خوندن این مطلب یهو رفتم به 13-14 سال پیش که در دوره لیسانس درس می خوندم که جدا از خاطرات خوبش بعضا اتفاقات ناخوشایندی هم داشت که حقیقتا یکی از بدترین ها فوت فوت مهندس حریری بود.
یاد و خاطرش گرامی باد

8:56 PM  
Blogger Unknown said...

dige gharar nashod rooye perspolisiha ziad she.
bazi daste esteghlal boob unvaght shoma bayad mibordid#!!!!!!
khosh bash agha

11:59 PM  

Post a Comment

<< Home