وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Friday, June 17, 2005

مثل خورشید دوم خرداد

امروز در سراسر سرزمینم مردم به پای صندوق رفته اند. خودم هم حدود چهل و پنج دقیقه در صف بودم تا رای بدهم. من دوم خرداد هفتادو شش در ایران نبودم ولی میزان حضور در انتخابات امروز را در حد انتخابات مجلس ششم وهشتم ریاست جمهوری – چهار سال پیش – دیدم و خیلی خوشحالم که مردم حضور وسیعی دارند. خورشید امروز در تهران بسیار درخشان می تابد "مثل خورشید دوم خرداد"! و مردم ما انشاالله با حضور وسیع به ادامه اصلاحات رای می دهند.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با سلام
جناب آقاي دكتر زارع شايد من هنوز هم متوجه اصرار بيش از اندازه شما بر بيداري جهت مقابله با تحديدها خارجي نشده باشم ولي در مورد اهميت شركت در انتخابات و ادامه اصلاخات با شما هم عقيده هستم.
چقدر عجيب و دور از منطق است صحبتهاي دوستاني كه در انتخابات شركت نكرده اند ومن شماي نوعي مسول در برابر جامعه را به خاطر عدم پيروزي دكتر معين به ريشخند مي گيرند گويا در فرداي انتخابات قرار نيست در اين جامعه زندگي كنند؟
مباركشان باد پيروزي دكتر ا

8:52 PM  
Blogger Majid said...

بگذار همه بخندند به ما ولی بعدا خودشان میفهمند که چه کردند

7:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام خدمت جناب اقاي دكتر زارع
برخي از مردم ما متاسفانه دلشون واسه مسائل و مشكلات 8 سال پيش تنگ شده،چاره چيه؟اصلاحات نمي خواهند،به زودي متوجه اشتباهشان ميشوند
با احترام
فراهاني

8:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

من به شدت دوست داشتم معین انتخاب شود ولی فکر کنم برای اینکه اصلا چیزی در سالهای آینده به نام رای دادن وجود داشته باشد،در این مرحله چاره ای جز رای دادن به هاشمي نداریم.

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام به همه همچنین جناب دکتر زارع
این آقای منجمی هم عالمی دارد در ضمن تمرین خیلی خوبی بود برای زبان عربی که این روزها بیشتر از فارسی بر زبان ما جاری است به هر حال خدا قوت و تکبیر...

12:05 AM  

Post a Comment

<< Home