وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Wednesday, September 14, 2005

باخت رئال مادرید در استادیوم خاطره انگیز برای ما


دیشب تیم رئال مادرید سه هیچ به تیم فوتبال المپیک لیون باخت. بازی از لیگ قهرمانان اروپا ودر استادیوم ژرلان در بخش جنوب شرقی این شهر برگزار شد. این همان استادیومی است که در 30 خرداد 1377
تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی فوتبال تیم ملی آمریکا را شکست داد. من به همراه حدود ده نفر از سایر دوستان که در ان موقع در گرونبل فرانسه دانشجوی دکتری بودیم به تماشای این مسابقه رفتیم و خوشبختانه با نتیجه برد دو به یک ایران بسیار خوشحال به خانه برگشتیم. گروهی از هواداران که از ایران آمده بودند با سنج دمام - که وسیله موسیقی نواحی بوشهر و حاشیه خلیج فارس است - در بیرون استادیوم به پایکوبی پرداخته بودند و ما نیز فریاد شادی سر دادیم. یادش بخیر. دیشب زیدان و رونالدو یکی به دلیل آسیب دیدگی و دیگری به دلیل محرومیت در بازی حضور نداشتند ولی بکام و روبرتو کالوس بودند. به هر حال با تمام بزرگان رئال مادرید، این لیون بود که به رهبری ژرار هولیه برنده شد . از تلویزیون شبکه سه گزارش خوب عادل فردوسی پور نیز به جذابیت بیشتر مسابقه افزود. البته من انقدر خسته بودم که دو گل را دیدم و خوابیدم ولی صبح که اخبار رادیدم فهمیدم که لیون گل سوم را هم زده و در همان نیمه اول یک پنالتی هم از دست داده است! جالب است که آنطور که من در تلویزیون دیدم تمام گل ها در دروازه سمت چپ - نسبت به دید تلویزیونی - وارددروازه رئال شد که همان دروازه ای بود که من در روز بازی ایران - آمریکا در تقریبا در بالای آن، گل دوم ایران به آمریکا - توسط قهرمان بزرگ ما مهدی مهدوی کیا - رادیدم. درست مثل اینکه مهدوی کیا گل را در دروازه ای که تقریبا زیر پای من بود وارد کرد!!! .. عجب تفسیر فوتبالی جالبی!.به هر حال این نتیجه در استادیوم خاطره انگیز برای ایرانیان بسیار جالب و به یاد ماندنی بود.

4 Comments:

Blogger Nikahang's Blog said...

سلام مهدی. من وبلاگ مستقلی برای خاطراتم از گروه زمین شناسی دانشگاه تهران درست کردم که می‌توانی مطالبش را در صورتی که پسندیدی برای وبلاگ گروهی‌ جدید فارغ‌التحصیلان برداری:
http://nicksick.blogspot.com/
قربان تو، و متشکرم از کار زیبایی که داری می‌کنی.

11:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

نشسته ایم به انتظار نتایج خاطره انگیز در آلمان باشد که اجابت گردد

3:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dear Dr Zareh,

In your CV, I found out that there is a mistake in section "Thesis supervised or under...". In number 1, you have written "Fuzzy-logic" mistakenly "Phasy-logic". Fuzzy-logic is a logical theory which first was intoduced by Zadeh saying that the logical systems are not always 0,1 and there is a level of uncertainty in them. However, phase refers to another story which is completely different from this case.

Hope this helps you in your furture researchs.

Your friend,
Mehrdad

6:20 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

سلام مهرداد
حق با شماست و من فازی را در سی. وی. خودم اشتباه نوشته ام. انشاالله وقت کنم تا آن را اصلاح کنم! به هر حال ممنون

10:29 AM  

Post a Comment

<< Home