وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Friday, November 18, 2005

در روزهائی که نبودم

من در طول هفته گذشته در سفر چین بودم، در کارگاه تخصصی یونسکو در مورد تحلیل لرزه ای در جنوب آسیا ، همانطورکه در یادداشت قبلی توضیح دادم. این لینکی که به سایت کارگاه تخصصی داده ام ظاهرا از پارسال به روز نشده ولی اطلاعات کلی از این کارگاه می دهد. یک چیز که در یادداشت قبلی در وبلاگ توضیح ندادم این بود که من درچین اصلا وارد وبلاگهای-بلاگ اسپات- نمی توانستم بشوم و ظاهرا دلیلش هم فیلتر شدن این نوع آدرسها در کشور چین است. ولی از آن جالبتر امکان آپ لود کردن مطلب بود - چرا که ما برای آپ لود کردن از نشانی :
blogger.com
استفاده می کنیم، ولی هر آدرسی را که با نام بلاگ اسپات امتحان کردم امکان وارد شدن نبود!. به همین دلیل بود که یادداشت قبلی را از محل هتل نوشتم و توانستم آپ لود کنم. به هر حال نیمه شب دیشب رسیدم و چون چمدانی همراه نداشتم - فقط یک ساک دستی و یک کیف لپ تاپ همراهم بود- خیلی سریع هم از فرودگاه بیرون آمدم و به منزل رسیدم. در روز آخر کارگاه تخصصی هم یک سخنرانی در مورد لزوم تلاش برای فراهم کردن نقشه های پهنه بندی خطر زلزله به صورت تفصیلی و برای کشورهای جنوب آسیا ارائه کردم. این صحبت من با استقبال مسئول چینی کمیسیون آسیائی زلزله مواجه شد و از من خواست که مقاله کوتاهی از این سخنرانی به مجله کمیسیون آسیائی زلزله بدهم که من هم بلافاصله در همانجا که بودم مطلب را مرتب کرده و ارائه نمودم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home