وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Monday, March 06, 2006

مترو به نارمک می آید


این روزها در منطقه نارمک ما شاهد آخرین تلاشها برای راه اندازی ایستگاههای مترو رسالت و سرسبز و دردشت هستیم. به این ترتیب مترو به منطقه ما - نارمک- وارد می شود. مقدمش مبارک! ما مردم نارمک که در دوسال ونیم اخیر محدودیت های ترافیکی زیادی را برای این راه اندازی در منطقه خودمان تحمل کرده ایم حال برای راه انداری خط مترو در ابتدای سال هشتادو پنج آماده می شویم. این مساله در تسهیل آمد و شد مردم بسیار کمک خواهد کرد و همچنین در کاهش تردد خودرو های شخصی بسیار موثر خواهد بود. خلاصه نارمک که از هنگام تاسیس در سال سی و دو تا کنون از منظم ترین مناطق تهران از نظر شهرسازی و فضای سبز بوده است اکنون و پس از حدود پنجاه و دو سال با مترو به مناطق دیگر تهران، جنوب تهران و البته کرج و مهرشهر متصل می شود.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با عرض سلام
واقعا مقدمش مبارك باد.حق با شماست در اين چند سال مااهالي اين منطقه محدوديتهاي ترافيكي زيادي را تحمل كرديم ولي ارزشش را دارد
با احترام
ج.ف

9:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

خب جناب دكتر زارع حرفاي ما رو كه تحمل نمي كنين. در هر صورت من تو وبلاگتون كامن ميذارم. يه سوال از جي اف ، ميشه بگي چي ارزشش رو داشت؟ فقر ؟محروميت؟ چي رو تممل كردي كه ارزشش رو داشت؟

11:24 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

بابا جون داره واضح میکه محدودیت ترافیکی. حالا شما فقر ومحرومیت رو هم می خواهی با آمدن مترو به منطقه ما مربوط کنی میل خودته!

12:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

يعني ترافيك رو تحمل كردن كار ارزشمنديه؟ (احتمالا من خنگم كه اين جور ارزش ها رو نمي فهمم) ولي جدا دكتر زارع خيلي ها هستن كه در مورد انرژي هشته اي حق رو به دنياي متمدن مي دن نه به افرادي كه همه مي دونيم هدفشون چيه. چرا نمي خاين قبول كنين كه انرژي هسته اي حق ما در اين زمان نيست؟

12:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

با سلام و احترام خدمت آقاي دارا
ما در طول زندگيمون واسه دستيابي به اهدافمان سختي ها و مشكلات زيادي را تحمل مي كنيم ولي وقتي به هدفمان مي رسيم،تمام خستگيها ئي را كه در آن بازه زماني تحمل مي كرديم از بين ميره،به عنوان مثال:نمي دانم تا چه ميزان كوه نوردي كرده ايد؟ از ابتدا كه تصميم به فتح قله اي مي گيريدتا وقتي كه روي خود قله مي ايستيد سختي و مرارت زيادي را متحمل مي شويد ولي وقتي كه روي قله مي ايستيم احساس خيلي خوبي به انسان دست مي دهد،ما اهالي منطقه نامبرده نيز مشكلات زيادي از قبيل: ترافيك به دليل تغيير برخي مسيرها و طولاني شدن مسير و...را تحمل نموديم و داشتن مترو هم حسنهاي زيادي دارد از قبيل:در مدت زمان كمتري نسبت به الان به برخي مسيرهايمان مي رسيم و به نوعي صرفه جوئي در زمان مي شودو...كه اين باعث خوشحاليه و برايمان بسيار ارزشمند مي باشد
موفق باشيد
ج.ف

1:07 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

آقا ما نخواهیم با آقای دارا هم نظر باشیم به کجا باید پناه ببریم؟ آیا دنیا همینقدر سیاه و سفید است که برای قبولاندن نظراتمان به زور متوسل شویم؟ و یا منطق -یا با من و یا بر من- بهترین منطق شده که ما نیز اگر الزاما با دارا موافق نیستیم حتما بر ضد او هستیم. ویا اینکه باید حتما در مقابل نحوه اعلام نظر وی کاملا تسلیم باشیم؟!

1:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

خيلي خوشحالم كه اجازه دادين نظرات من هم چاشني وبلاگتون باشه. ممنوون . من هم به شما حق مي دم كه هر جوري فكر كنين ولي صبوري بيشتري در كامنت گذاشتن ها داشته باشين. جايي هم لازم نيست پناهنده بشين فعلا همين جايي كه هستيم بهشته. يه توصيه با مزه براي همه مون به نظرم بهتره كه كتاب " انيمال فارم " اثر جرج اورول رو بخونيم تا معني خيلي از اتفاقات اطراف رو از يه زاويه ديد ديگه ببينيم. يه چيز ديگه ، من كي زور كردم خواننده هاي وبلاگتون رو كه يا با من موافق باشن يا مخالف ؟ من نظرمو گفتم دنبال هوادار هم نيستم. يه سوال ديگه جناب دكتر آشتياني وب لاگ دارن؟ اگه ميشه ادرسشو تو لين كاتون بذارين. با تشكر زياد از شما استاد عزيز

1:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

من نمي خام به زور متوسل بشم و كل حرفامو هم اگه دنبال كنين ميبينين كه دنبال جلوگيري از امكان زور گفتن و توسل به ميثاق منشور جهاني حقوق بشر هستم (از لحاظ ذهني) به همين دليل هم هست كه با خيلي چيزا مخالفم. مگه شما كامنتاي منو پاك ميكنين و من شما رو به چيزي متهم كردم؟ نه ، نكردم. من فقط دارم از يه زاويه ديگه به جهان اطرافم نگاه ميكنم و وقتي متني از شما ميبينم در موردش نظر ميدم. مطمنا وقتي وبلاگ راه انداختين ته ذهنتون اين بوده كه آدم هاي هم هستن كه يه جور ديگه فكر ميكنن.

1:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

با سلام
این آقای دارا فکر می کنه خیلی داراست یا خیلی طلبکاره، آقاجان گیریم این که می گی درست باشه، این چه ربطی به دلسوزی بعضی ها به حال مردم داره. حتما همه دروغ می گویند؟ نه عزیز من با این حرفها چیزی درست نمی شه، نمی شه بیرون گود بیشینیم بگیم لنگش کن. هر تعداد که آدم عوضی توی مملکت کار ها رو خراب می کنند، ما چند برابر باید پدرمان دربیاد تا یک چیزی درست بشه. حالا این به خود شخص مربوطه که بی خیال بشه بره خارج یا سراغ یه کار بی دردسر یا اینکه وایسه بجنگه. ادمهایی که این وبلاگ را می بینند معمولا سوادشان فوق لیسانس به بالا ست. لطفا اجازه بدهید کمتر مردم و همه را به خنگی متهم کنیم و بگذاریم هرکاری صلاح خود می دانند انجام دهند.
با تشکر از حسن توجه شما

8:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

در صداقت و خلوص باطن و ظاهر استاد عزيز(دكتر زارع) من يكي كه شكي ندارم و فقط يه چيزي واسه آقاي "انانيمس" اونم اينكه اينجا وبلاگه و محل نظر دادن در مورد نوشته هاي افراد و طرز نگاهشون من دوس ندارم كه موضوع رو به شخصيت و تحليل شخصيت افراد بكشوني اينكه من دارا هستم يا...فوق ليسانس و.... مهم نيست و درست هم نيست. من در مورد نوشته ها نظر ميدم و اين هم به من كمك ميكنه هم به نويسنده. بعدشم دليل ندميبينم كه عصباني شدي.......... فعلا برم عكساي دكتر رو ببينم

2:13 PM  

Post a Comment

<< Home