وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, November 04, 2006

پرسپوليس برد ولي بايد 6 تا به استقلال ميزد!


امروز پرسپوليس 2-1 استقلال رابرد ولي باز همان ضعت خط حمله پرسپوليس به چشم آمد چرا آمار انتهاي بازي نشان از 9 موقعيت گل براي پرسپوليس داشت و تنها 3 موقعيت براي استقلال. نتيجه نهائي نشان مي دهد كه پرسپوليس خيلي كمتر از آنچه بايد گل مي زد، توانست دروازه استقلال را باز كنه. به هر حال مبارك رفقاي پرسپوليسي زلزله، كه محبوب هر چي دله... ضمنا به رفقاي استقلالي هم به دليل تكرار نشدن 6تائي ها تبريك و تهنيت عرض مي كنم!...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام ، با یک شوت برگشتی بالاخره موفق شدم که وبلاگ رو باز کنم که بامزه است. اول دنبال کلمه دیگری در گوگل جستجو می کردم(اسم خودم نبودها!) که در جواب به نوشته ای از این وبلاگ بر خوردم! با ناامیدی اونو باز کردم و دیدیم می شه تاریخهای دیگر یادداشت رو هم باز کرد! پس اگر کسی باز شکایت کرد که نمی تونه این وبلاگ رو باز کنه، بهش این روش رو بگین. ولی حق حساب ما فراموش نشود! از شوخی که بگذریم، نمی دونم چرااین نوشته منو به یاد یه موضوعی انداخت کاملا بلاتشبیه که البته این هم شوخی است. یک مدیری داشتیم که سر از یک مقام درآورده بود! این از خصوصیات بعد از انتخابات است! خلاصه با مدیر جایگزینش رفته بودیم به دفترش عیددیدنی. مدیر جدید هم در مدتی که ما اونجا بودیم کلی راجع به فوتبال ایرانی و ارتباطش با جامعه صحبت می کرد و باید بگم از عزیزانی که ضمن این که گزارشگر کاردرست آنچنانی فوتبالند، مدرک مهندسی رو هم یدک می کشند(چه می کنند!) اصلا کم نداشت و بدتر از من، تخصص و احساس جامعه شناسی هم قاطی اش شده بود. بقیه اش رو هم نمی گم. اما همه اش از ذوقه که یک راه جدید پیدا کرده ام تا یکی از دوستان عزیز و متفکرم را جور دیگری از نزدیک ببینم. ارادتمند، بهنام

7:21 PM  

Post a Comment

<< Home