وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Sunday, November 05, 2006

عازم ساری هستم- برای سخنرانی

امروزيكشنبه عازم ساري هستم تا به همراه آقاي دكتر عشقي همكار و همراه هميشگي ام يك سميناربراي كانون مهندسين ساري برگزاركنيم. براي من اين سفر با انگيزه ارائه مطلب براي همشهريان مازندراني ام هم هست. سمينارمان درمورد خطر زلزله و آخرين دستاوردهاي مهندسي زلزله خواهد بود. شخصا انشاالله در مورد لرزه خيزي مازندران صحبت خواهم كرد. به قول فردوسي: "كه مازندران شهرما ياد باد، هميشه بروبومش آباد باد" . اگر يكشنبه در تهران بودم دوست داشتم در مراسم خاكسپاري حاج علي آقاي شايسته حضور داشته باشم. خداوند ايشان رارحمت كند. هركس اين نوشته را خواند براي ايشان فاتحه اي قرائت نمايد. از دیشب خیلی یاد ایشان و مرحوم پدرم هستم و خاطرات مشترکشان -آنها که من هم حضور داشته ام- مدام در ذهنم تکرار میشود. اکنون هر دو - یار دیرین- با هم در جوار رحمت حق تعالی هستند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home