وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Monday, November 27, 2006

تعلیقی یکماهه برای تعلیق فوتبال ایران

دیشب سایت ایسنا خبری مخابره کرده مبنی بر تعلیق یکماهه برای تعلیق بین المللی فوتبال ایران و این به معنی حضور ایران در باریهای آسیائی دوحه است. امیدوارم این خبر قطعی و درست باشد. متن آن چنین است:
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: ورزشي - فوتبال
يك مقام مسوول در فدراسيون فوتبال كشورمان از توافق با فيفا براي رفع تعليق فوتبال ايران از فعاليت‌هاي بين‌المللي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته‌ي يكي از مقامات مسوول در فوتبال كشورمان، رايزني‌ها با فيفا به نتيجه رسيده و فدراسيون جهاني فوتبال اجازه داده است تا تيم ملي اميد ايران در مسابقات دوحه شركت كند.
اين مقام مطلع به خبرنگار ايسنا گفت: از چند روز پيش رايزني‌هاي مستقيم و فشرده‌اي با سپ بلاتر، رييس فيفا انجام شده است كه در نهايت ساعتي پيش رييس فدراسيون جهاني فوتبال موافقت كرد تا تيم اميد ايران در مسابقات آسيايي دوحه شركت كند.
به گفته‌ي اين مقام مطلع همچنين مقرر شده است تا ساير خواسته‌هاي فيفا مبني بر اصلاح اساس‌نامه‌ي فدراسيون فوتبال نيز ظرف يك ماه آينده نهايي شود و كليه‌ي درخواست‌هاي فيفا مورد توجه قرار گيرد.
بر اساس گزارش ايسنا، فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) بر اساس آنچه كه آن را عدم مطابقت اساس‌نامه‌ي فدراسيون فوتبال با مقررات بين‌المللي فوتبال و دخالت‌هاي دولتي در امور فوتبال ايران خوانده بود، روز پنجشنبه فوتبال ايران را از فعاليت‌هاي بين‌المللي محروم و اعلام كرد كه اين حكم تا زمان برآورده شدن خواسته‌هاي فيفا پا بر جا خواهد بود.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home