وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, December 22, 2007

باز پژوهشي در پژوهشگاه بين‌المللي زلزله‌شناسي و مهندسي زلزله برگزار شد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: علمي
همزمان با هفته پژوهش و فن‌آوري، مراسم هفته باز پژوهشي در پژوهشگاه بين‌المللي زلزله‌شناسي و مهندسي زلزله برگزار شدد.
دكتر مهدي زارع، معاون پژوهشي پژوهشگاه بين‌المللي زلزله‌شناسي و مهندسي زلزله در گفت‌وگو با خبرنگار «پژوهشي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: هفته پژوهش براي اولين‌بار در پژوهشگاه برگزار شد كه در آن از اساتيد و نخبگاني كه در امر پژوهش و فن‌آوري به توسعه علم، توسعه فناوري و پارك‌هاي فناوري صاحب نظرند، شركت داشتند.
وي افزود: در اين مراسم سخنراني‌هاي عمومي در خصوص علم و فن‌آوري، نقش علم در ايران كنوني، زلزله‌شناسي و مهندسي زلزله و نمايشگاهي از دستاوردهاي پژوهشي پژوهشگاه و نيز تعدادي كارگاه تخصصي در مورد مقاوم‌سازي لرزه‌خيزي ايران، پهنه‌بندي و ريز پهنه‌بندي ژئو تكنيكي برگزار و نيز برنامه بازديد از آزمايشگاه‌هاي پژوهشگاه اجرا شد.
وي خاطر نشان كرد: هدف از برگزاري اين مراسم، ايجاد فضايي مناسب براي گفت‌وگو و تعامل ميان متخصصان و انديشمندان بود تا بدين ترتيب جامعه تخصصي با آنچه در پژوهشگاه گذشته آشنا شده و با عنوان هفته باز، درب پژوهشگاه به روي متخصصان و صاحب‌نظران باز ‌شود.
معاون پژوهشي پژوهشگاه بين‌المللي زلزله‌شناسي و مهندسي زلزله در ادامه گفت: در مراسم اختتاميه (28 آذر ماه) نيز از پژوهشگر برتر و پوستر برتر، حاميان پژوهشي و كارمندان خدمات پژوهشي و گروه برگزيده پژوهشي تقدير شد.
گفتني است، اولين هفته درهاي باز پژوهشگاه بين‌المللي زلزله شناسي و مهندسي زلزله همزمان با برگزاري هفته پژوهش و فن‌آوري طي روزهاي 24 تا 28 آذر ماه جاري برگزار شد.
انتهاي پيام
كد خبر: 8609-14252

0 Comments:

Post a Comment

<< Home