وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Monday, March 10, 2008

روزهاي آخر سال


روزهاي آخر سال است و خيابانها شولوغ و معمولا ديرتر به سر هر قرار و جلسه اي مي رسيم. در خيابان هاي تهران و گاه در ورودي هاي بزرگراههاي شهر به قدري آمد و شد با تاخير صورت مي گيرد كه اصلا از انتخاب آن مسير پشيمان مي شويم. از سوي ديگر آنقدر جلسه پي در پي در اين روزها دارم كه فقط گاهي يگ يا دو بار در روز مي زسم كه اي ميلهاي رسيده را ببينم. اين است اوضاع اين روزها. چار اي هم نيست . شب عيد است و در هر مسيري اگر تا حدي به مسير هاي موجود مترو نزديك باشد، بلافاصله وسيله نقليه مورد استفاده - تاكسي، اتوبوس، ... - را ترك مي كنم تا خودم را به يكي از ايستگاههاي متزو برسانم. هرچه باشد. نظم آمد و شد قطارهاي مترو با افزايش يا كاهش ترافيك در سطح شهر تغيير نمي كند.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

نظرسنجي‌هایی براي انتخاب بهترين وبلاگ زيست‌محيطي، برترين نوشته و برترين سبزنويس سال 86
به دنبال كار ارزشمندي كه سال گذشته، فرداد دولتشاهي عزيز، مدير پايگاه اطلاع‌رساني «همنهاد» سامان داد، اينك با كسب اجازه از او و نظرخواهی از همه دوستان سبزاندیش اقدام به برپایی نظرسنجي‌هایی براي انتخاب بهترين وبلاگ زيست محيطي، برترين نوشته و برترين سبزنويس تازه وارد در سال 1386 از بين ليست وبلاگ‌هاي زير كرده‌ام.
دوستان، توجه داشته باشند كه چنانچه وبلاگ ديگري مد نظر دارند، مي‌توانند نام وبلاگ مورد نظر خود را در بخش نظرات نظرسنجي قيد فرمايند. همچنين راجع به دو نظر سنجي ديگر دوستان سبزانديش تعيين كننده انتخابها مي‌باشند. بنابراين با درج مشخصات برترین نوشته و برترین سبزنویس جدید زیست محیطی در سال 1386، فقط در قسمت نظرات نظرسنجي در ايجاد دو نظرسنجي جديد همكاري نماييد.
گفتني آن كه اين نظر‌سنجي‌ها تا پایان فروردين‌ماه سال 1387 ادامه مي‌يابد و سپس اقدام به معرفي سه وبلاگ برتر سال جاري خواهد شد.

در مورد اهدا جوايز به منتخبين نيز، آماده كسب نظرات ارزشمند دوستان هستم.

اينك تقاضا دارم هم در اين نظرسنجي سبز شركت فرماييد و هم خبر آن را به دوستان‌تان اطلاع دهيد و لوگوي آن را در تارنماهاي خويش منتشر سازيد.

4:15 PM  

Post a Comment

<< Home