وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, May 31, 2008

سلام از فرودگاه بانكوك

ساعت حدود شش و نيم به وقت محلي - حدود چهار بعد از ظهر به وقت تهران- به فرودگاه بانكوك رسيدم. اينجا بايد تا ساعت حدود چهار صبح منتظر تنها پرواز به بوتان باشم! در فرودگاه بزرگ بانكوك مي گشتم كه ديدم گوشه اي از آن چند نفر با لپ تاپ خود به اينتر نت وصل شده و دارند اي - ميل ها يشان را چك مي كنند. من هم كه لپ تاپ همراه داشتم، از اين امكان اينترنت بدون سيم استفاده كرده و وصل شدم. اين فرودگاه را در آخرين سفر به جنوب آسيا در يك گردهمائي علمي ديگر درهمين تايلند در حدود يك و نيم سال پيش ديده ام. حال بدون داشتن ويزاي تايلند - كه به دليل مسافر ترانزيت بودن براي آن اقدام نكردم - در قسمت ترانزيت نشسته ام و مشغول سير در آفاق و انفس هستم! به هر حال شايد بهترين وسيله براي پركردن زمان بين دو پرواز، غير از عادت دائمي من - كتاب خواندن - همين اينترنت باشد. آخرين خبر از فرودگاه بانكوك اين است كه از يك و نيم سال پيش تا كنون توسعه جديدي در آن نديدم، ولي انصافا فرودگاه بسيار بزرگ و زيبايي است. ضمنا صبح در هنگام عبور از فرودگاه دبي متوجه شدم كه ترمينال جديد آن به سرعت در حال راه اندازي است، ولي هنوز آمده بهره برداري نشده است. احتمالا در ماههاي آينده راه مي افتد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home