وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Tuesday, October 06, 2009

ششمین کنفرانس زمین شناسی مهندسی و محیط زیست ایران

امروز ششمین کنفرانس زمین شناسی مهندسی و محیط زیست ایران - که از سوی انجمن زمین شناسی مهندسی ایران برگزار می شود - در دانشگاه تربیت مدرس آغاز به کار کرد. فرصت خوبی بود تا دوستان و همکاران زیادی را پس از مدتها ملاقات کنیم. همچنین فرصتی دست داد تا با کارهای پژوهشی در این زمینه زمین شناسی مهندسی و شاخه ها و حوزه های تخصصی وابسته در کشور- در حدی که فرصت داشتم- آشنا شوم. دو سال پیش این کنفرانس در دانشگاه تربیت معلم و چهارسال قبل و اوائل اسفند ماه ۸۴ در همین دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. در همان کنفرانس چهار سال پیش بود که برای آخرین بار دوست و همکار عزیزمان روانشاد دکتر جعفر غیومان را دیدار کردیم و حدود 3 هفته بعد از آن تاریخ در حادثه ای جان باخت. یادش گرامی و روحش شاد. در آن مقطع زمانی دبیر کنفرانس و رئیس انجمن مرحوم دکتر غیومیان بود.
کنفرانس ششم تا فردا بعد از ظهر ادامه خواهد داشت. از زحمات جاب دکتر خامه چیان دانشیار محترم زمین شناسی مهندسی دانشگاه تربیت مدرس و دبیر کنفرانس که تا پاسی از شب گذشته - ودر واقع بامداد امروز- مشغول رتق و فتق امور و آماده کردن شرایط برگزاری این کنفرانس بود نیز صمیمانه سپاسگزارم.

1 Comments:

Anonymous رقیه حصاری said...

سلام استاداین چند روزه که برای کارای فارغ التحصیلی اومدم کم کم فکر میکنم دارم شاخ در میارم جالبه یکی چینه و فسیل قبول میشه میره سر کلاس آب میشینه . یکی معدلش بالا میشه سر کلاس آب میشینه . یکی با گروه قهر میکنه .... ؟؟؟ !!!

دیدنی کلاس های ارشد دانشگاه تربیت معلم تهران ۲۲ نفر فقط سر کلاس آبند وای به حال کلاس های ....

کلاس های کارشناسی آدمو یاد دبستان . ارشد یاد راهنمایی و دکتری یاد دبیرستان میندازه . خوبه یک بار دیگه روزهای خوش مدرسه تکرار میشه . !!!

بازار نمایشگاه کتاب حسن کچل و مدرسه موش ها و چند تایی هم برای حفظ آبرو چگونه لاغر شوید

قورباغه قورت بده و خلاصه شب هم نمایش کارتون عصر یخبندان ۳ .

اینا را که میبینم میگم خدا را شکر که ما رفتیم ....

استاد خوشحال میشم افتخار دیدن وبلاگم را نصیبم کنید با تشکر
http://sedimantry.blogfa.com/

11:21 AM  

Post a Comment

<< Home