وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Thursday, January 27, 2011

جزئیات زلزله امروز کرمان/ پس لرزه ها همچنان ادامه دارند

تهران:۱۵:۴۶ , ۱۳۸۹/۱۱/۰۷ نسخه چاپی نسخه فقط متنی دریافت فایل


زارع به مهر اعلام کرد:
جزئیات زلزله امروز کرمان/ پس لرزه ها همچنان ادامه دارند
معاون پژوهشی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به جزئیات زلزله امروز کرمان گفت: این زلزله در ساعت 12:8 امروز در ریگان کرمان رخ داده است.

دکتر مهدی زارع، در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه زلزله ظهر امروز در محل زلزله 27 آذر ماه جاری رخ داده است، افزود: این زلزله در ساعت 12:8 ظهر امروز در منطقه ریگان واقع در جنوب کرمان جایی که روز 27 آذر زلزله ای با بزرگای 5/6 رخ داده بود، ثبت شده است.

وی بزرگای این زلزله را 9/5 اعلام کرد و ادامه داد: این زلزله دارای پیش لرزه ای به بزرگای 9/4 بوده که در ساعت 10:32 رخ داد و زلزله اصلی نیز در ساعت 12:8 بوده است.

معاون پژوهشی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به گسل مربوط، خاطر نشان کرد: این زلزله نیز همانند زلزله 27 آذر، در گسل ریگان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تا ساعت 13:30 نیز بیش از 20 پس لرزه با بزرگای 4 ثبت شده است، یاداور شد: این پس لرزه ها همچنان ادامه دارد.

1 Comments:

Anonymous مدیر وبلاگ دکتر مداحی said...

با اتکال به قدرت لایزال الهی و با اتکا و پشتگرمی به توانمندی شما خوبان و در مسیر تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله ایران عزیز، اولین گام از "جشنواره چشم انداز ۱۴۰۴" را آغاز می کنیم. در گام اول بر آن شدیم تا در خصوص برآورد علاقه مندی شما مخاطبان گرامی و طرح محورهای اصلی جشنواره، نظرات سازنده تان را در خصوص چشم انداز بیست ساله ایران ۱۴۰۴ جویا شویم.

بدين وسيله از كليه اساتید، دانشجویان، هنرمندان، وبلاگ نویسان و نخبگان عزیز دعوت مي گردد تا با توجه به زمینه کاری تخصصی شان، نظرات خود را در خصوص محورهای زیر به آدرس اینترنتی cheshmandaz1404@yahoo.com و یا در قسمت درج نظرات ارسال نمایند.

۱- چشم انداز از دیدگاه شما و ترسیم شما از آینده

۲- رابطه ای که بین خود و چشم انداز احساس می کنید

۳- نقشی که در تحقق چشم انداز ایفا می کنید

مهلت ارسال نظرات ۳۰/۱۱/۸۹ می باشد و به بهترین نظر جایزه نفیسی اهدا می گردد، لذا خواهشمند است نظرات در برگیرنده سه محور، با ذکر مشخصات کامل و مرتبط با زمینه تحصیلی یا هنری تخصصی تان ارسال گردد.

با تشکر

1:32 PM  

Post a Comment

<< Home