وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, February 26, 2005

استقلال باید برود گردو بازی

آنهائی که من را می شناسند می دانند که یک پرسپولیسی مادر زاد هستم! پس به نقطه نظراتم پس از باخت ناعادلانه دیروز پرسپولیس به استقلال توجه فرمائید: پرسپولیس به خودش باخت. اصلا بازی برده را باخت. این برد دقیقه 93 بیشتر به مرده خوری شبیه است و استقلال علاوه بر اینکه باید برود گردو بازی (یا تیله یازی! هر کدام که استقلالی های عزیر ترجیح می دهند!!) باید برود جلو بوق بزند!!!.. این هم اولین مطلب فوتبالی وب لاگ من!!... در این وب لاگ از این حرفها هم می خواهم بزنم. لطفا پرسپولیسی های عزیر اینجا را خانه خودشان بدانند. استقلالی ها هم اگر کامنت بدهند جواب دندان شکن لازم در همینجا به آنها داده خواهد شد!!...

12 Comments:

Blogger فرهنگ said...

سلام آقای دکتر؛
اصلاً مهم نیست که اسم این برد مرده خوری باشد، تیله بازی یا گردو بازی. اصلاً مهم نیست که شما پرسپولیسی های عزیز (که چند سالی است زنگ تفریح ما هستید) می دانید بازی فوتبال نود دقیقه است به علاوه چند دقیقه وقت اضافه و یا نمی دانید. اصلاً مهم نیست که گل دوم شما آفساید بود یا نه (که حالا گل دقیقه نود و سه مرده خوری باشد یا نباشد). مهم این است (و واقعیت) که پیروزی دیروز بازی را به استقلال باخت. به همین سادگی!
شاگرد شما
فرهنگ

9:33 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

خوب شد ما اینها را نوشتیم تا بفهمیم کدامیک از دانشجویانمان استقلالی هستند!!!.. حالا نمی دانم این دوستان دانشجوی استقلالی به تبعات آن هم فکر کرده اند یا نه!!!؟

12:46 PM  
Blogger Nikahang's Blog said...

قرمزته مهدی! حال استقلالی‌ها رو هم می گیریم، عکسشونو بفرست، دچار چین خورده‌گی می‌کنم همه شونو!

12:17 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

سلام
خوب حالا میریم که داشته باشیم که استقلال بیشتر به درد تیله بازی می خورد یا گردو بازی؟ من از حدود 15 سال پیش روی این مساله جمع بندی کرده ام و کلا روی اینکه استقلال باید بیشتر در دسته اول تیله بازی کند نظر دارم. ضمنا پرسپولیس همان است که 6تا به این تاج - پدر جد این استقلال فعلی - زد بنابر این یاد آوری مساله عظیم 6 تائی ها در اینجا لازم بود. ضمنا پرسپولیس یعنی ایران و 6 تائی ها رو هم که به آن اضافه کنید دوستان استقلالی ما به قول فیقم نیک آهنگ کوثر دچار چین خوردگی می شوند. نیک آهنگ جان در همین دو روزه من کلی عناصر استقلالی در پیرامون خودم شناسائی کردم که در حال برنامه ریزی برای حل اساسی مشکلشان هستم. تو هم در کانادا اسقلالی ها آنجا را شناسائی کن تا یک بار دیگر مساله 6تائی ها را به آنها باز آموزی کنیم.
قرمزته

7:58 AM  
Blogger فرهنگ said...

سلام آقای دکتر؛
اصولاً این گونه تحلیل ها (تیله بازی و گردو بازی) این واقعیت که پرسپولیس روز جمعه از استقلال باخت، تغییر نمی دهد. حالا فرض که ما تیله باز هستیم، شما منچستری ها چرا به ما گردوباز ها باختید؟
گذشته از این، چرا اینقدر در تاریخ سیر می کنید؟ دوستان پرسپولیسی، یادمان باشد در قرن 21 هستیم! تاج را فراموش کنید، الان چیز (یعنی تیم) دیگری جایگزین آن شده است!
و اما نیک آهنگ عزیز و دوست داشتنی، اولاً ما شاگردان آقای دکتر بسیار خوشحالیم که استاد عزیزمان لا اقل در آن سوی آب های این کره خاکی کسی را برای هم دردی دارد و ثانیاً چین خوردگی در صورت و یا حتی افتادن در پایان ترم که هیچ، حتی گسلش در زیر پایمان هم نمی تواند ذره ای از ارادت ما به استقلال و همینطور جناب آقای دکتر زارع بکاهد...
سه – دو یادت نره
شاگرد شما
فرهنگ

2:04 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

آقای فرهنگ خان و سایر رفقای استقلالی
قرن بیست و یک یا چهلو یک!.. 6تائی ها را نمی توان پاک کرد... انشالله در دفعه بعد استقلال لوله می شود تا دیگر در دقیقه 93 مره خوری نکند!!.. ضمنا من تازه دارم می فهمم که مشکل مملکت کجاست! یعنی مشکل فرهنگ و دانشگاه و ... نیست بلکه مساله پرسپولیس است و اینکه 6 تا به استقلال زد... فعلا با اجازه!!!

4:12 PM  
Blogger Majid said...

یک توضیح کوچک به استقلالیهای عزیز:
یه نگاه به جدول بندازید تا بدانید کجا هستیدو چه عواقبی در راه است....

4:52 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

آقای مهندس منجمی عزیز ما
این استقلال و پرسپولیس چه ربطی به دوم خرداد و سید محمد خاتمی دارد. بگذار این یک حوزه از حوزه سیاست دور باشد. بگذار طرفداران فوتبال حداقل در حد فوتبال زندگی را با لذت - در حد حرف زدن راحت، عصبانی شدن و خوشحالی- برای زندگی و دل خودشان بخواهند. بگذار خودمان باشیم و همه چیز را سیاسی نبینیم- به قول سهراب شپهری من قطاری دیدم که سیاست می برد و چه خالی می رفت - آن هم از نوع ایرانیش!!.. به هر حال بگذار جوانان وطن زندگی خودشان را بکنند و مگر نمی بینی که هر چه من مطلب فرهنگی و اجتماعی می نویسم کسی کامنت نمی دهد ولی به محض اینکه اینکه راجه به استقلال و پرسپولیس می نویسم 15 نفر کامنت می دهنداین یعنی چی ؟ هیچ به آن اندیشیده ای؟

4:59 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

به به عجب نکته جالبی را یاد من انداختی مژگان خانوم استواری: این سهراب سپهری هم از اون پرسپولیسی های بزرگ تاریخ بود! باور نمی کنید؟ روز بازی های پرسپولیس می رفت گل سرخ بین هواداران پرسپولیس پخش میکرد!.. حال کنید اگه تونستید یک شاعر مثل سهراب طرفدار استقلال پیدا کنید؟

5:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام دکتر نازنین
دکتر تو رو خدا سهراب سپهری رو خراب نکنین.هر چند تاریخ خود گویای این امر است که سهراب رنگی بنام قرمز در زندگیش وجود نداشته است.ولی مهمترین رنگ در اشعار و نقاشی هایش آبی بوده است.
آبی رنگ عشق
آبی یعنی زندگی
آبی یعنی طراوت
آبی یعنی همه چیز
آبی یعنی .....و

دوستدار شما محمد شاهوار

9:11 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

آقای مهندس شاهوار عزیزم! به خدا راست میگم! سهراب سپهری آخر قرمز بود و طرفدار سر سخت پرسپولیس. حالا می خواهی هزار تا شعر آبی رو کنی بکن ولی اینکه نوشتم رفرانس هم می تونم براش بیارم... قرمزته

1:56 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

درست است من هم از بی بی سی شنیدم که مریم حیدر زاده هم پرسپولیسی است مثل اینکه هرچی شاعر است جمع شده اند دور پرسپولیس!!... به هر حال پرسپولیس هم اخیرا شاعرانه بازی میکند ولی با همین وضع انشالله قهرمان می شود

6:49 AM  

Post a Comment

<< Home