وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Friday, May 06, 2005

سالروز نخستین کنفرانس دانشجوئی عمران

امروز پانزده اردی بهشت دوازدهمین سالروز نخستین کنفرانس دانشجوئی عمران بود که ما آن را در سال 1371 در مجله عمران شریف به اتفاق دوستان عزیزم دکتر داوود رضا عرب (که هنوز سردبیر آن مجله دوست داشتنی است) و بهنام شادروان (که اکنون برای ادامه تحصیل در کاناداست)، منصور علاف نویریان، داوود یحیی پور، کیارش معتمدی، علی امام و ... بسیاری دیگر راه انداختیم. خوشحالم که کاری که در پانزدهم اردیبهشت 1372 آغازکردیم امسال به دوازدهمین دوره رسیده است (البته اسم آن را کمی عوض کرده اند و دیروز پوستر آن را دیدم که نوشته بود دوازدهمین کنفرانس سراسری دانشجویان عمران!... بالاخره یه چیزی توی مایه های همون کنفرانس دانشجوئی عمران خودمان است!!!). این کار را که ما شروع کردیم با گسترش به سایر رشته ها با ایجاد کنفرانسهای دانشجوئی دیگر دنبال شد. ضمنا یاد شادروان مهندس مقاره فارغ التحصیل عمران دانشگاه خواجه نصیر و دبیرکنفراس سوم دانشجوئی عمران را که در سال هفتاد و شش در یک تصادف رانندگی جان باخت را نیز گرامی می دارم. پسر خیلی نازنینی بود. روحش شاد.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام بر مهندس زارع!
دکتر نداشتیم ها.داری کم کم خودت رو قاطی مهندسا میکنی.کنفرانس عمران و مجله شريف و اون عکس پروفايل که فکر کنم مهندسی معدن دانشکده فنيه!پروژه های تحليل خطر رو که داری کم کم از چنگمون در مياری (ولی خداييش خوشم مياد نرخ شکنی تو مرامت نيست، متوجهی که)،مونده پروژه های ساختمون و از اين چيزا.یادت باشه نقطه اشتراکمون فقط يه بيشينه شتابه يا ديگه فوقش يه پريود غالب!

البت من قبلا بيشتر به اينجا سر ميزدم ولی از موقعی که اين بحث توليد ملي خوابيده ديگه کمتر ميام!
فقط قصد عرض ادب (نه بی ادبی) بود.
امضا:يه محافظه کار

5:18 PM  
Blogger امیر said...

با سلام خدمت شما دكتر عزيز
فقط خواستم به خاطر لطفي كه به بچه هاي گروه (ژئوفيزيك) داريد اگه قابل بدونيداز طرف همه بچه ها تشكر كنم و خاطر نشان كنم كه از اطلاعاتي كه در اختيار ما قرار ميدهيد كمال استفاده را خواهيم كردبه اميد روزي كه مجددا افتخار شاگرديتون را داشته باشيم
با احترام

11:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam nazanin doctor
re'ise iiees avaz shode mageh?????

http://www.ngdir.com/News/PNewsDetail.asp?PId=8246

10:32 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

آقای مهندس شاهوار
نمی دانم از کدام خبر در سایت پایگاه داده های علوم زمین صحبت می کنی ولی خودت می دانی که چیزی تغییر نکرده است.

6:15 AM  

Post a Comment

<< Home