وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Friday, July 22, 2005

درود بر مردمان سخت کوش




دیدن انسانهای سخت کوش که در شرایط طاقت فرسا و با زحمت فراوان کار می کنند و تولیدی مفید به حال ملت دارند آدم راسر ذوق می آورد. راه دور نرویم. به نانواهای محلتان نگاه کنید. دیشب بعد از ساعت ده شب که بیرون رفته بودیم قدم بزنیم، دیدم نانوائی تافتونی سر چهارراه مدائن – تقاطع مدائن و گلبرگ – در محل خودمان نارمک هنوز مشغول کار است و البته آخرین نانها را که بیرون آورد من خریدم و همزمان از این نانوای زحمت کش عکس هم گرفتم. صورتش کاملا سرخ شده بود و بسیار عرق کرده بود. فکر کردم این بنده خدا در جلوی تنور در دمائی بیش از شصت تا هفتاد درجه مداوم در حال کار است. یادتان هست که بحث تولید ملی در این وب لاگ می کردم. دیشب دیدم این نانواها از زحمت کش ترین تولید کنندگان ملی هستند که واقعا با درامد کم بیشترین بازده را به حال مردم دارند. سخت کوشی ، تداوم، پایمردی و تلاش برای معاش راباید از این نانواها یادبگیریم. من که کلی حال کردم . انصافا نان خوبی هم می پزد. اگر ساکن اطراف ما هستید و دنبال نان خوب هستید به این بنده خدا مراجعه کنید. تافتون تنوری خیلی خوبی درست می کند. من تضمین می کنم.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam nazanin doctor
ghabool darid ke in nezam vase inha hich kari nakarde
omidvaram re'ees jomhore jadid betoone vase ina ye kari bokone.kheily az hamin adama vase hamin be ishoon ra'y dadan.
dar zemn az khoone ma ta oonja 1.30 sa'at rahe .
m.sh

9:38 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

چون راهتون دوره بفرمائید نون تافتون را می فرستیم خدمتتون!. مطمئنم که چنین تافتونی اون حوالی گیر نمیاد...

6:31 AM  

Post a Comment

<< Home