وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Friday, September 02, 2005

بانک داده های فارغ التحصیلان زمین شناسی دانشکده علوم

دیروز با آقای ساعتچی فارغ التحصیل سال 70 رشته زمین شناسی دانشکده علوم در مورد فارغ التحصیلان زمین شناسی دانشکده علوم دانشگاه تهران صحبت می کردیم. قرار شد که اول بگردیم ببینیم چند نفر قابل دسترس هستند و بعد یک فهرست آماده کنیم. در این راه چند مشکل وجود دارد : اول اینکه بیشتر بچه ها سرشان خیلی شلوغ است و در موضوعات مختلف زمین شناسی مشغول کار حرفه ای هستند. از سوی دیگر بعضی از فارغ التحصیلان در رشته خود مشغول نیستند و به کار دیگری پرداخته اند و بعضی از بچه ها نیز در خارج از کشور مشغول کار و زندگی هستند و خلاصه معلوم نیست که دقیقا کجا هستند و به قول آقای ساعتچی گرفتاری های زندگی مانع است تا کسی وقت بگزارد و بقیه را پیدا کند!... دنباله این یادداشت را در وبلاگ فارغ التحصیلان زمین شناسی دانشکده علوم در آدرس زیر ببینید:
geotehran60.blogspot.com

7 Comments:

Blogger Nikahang's Blog said...

ما هستیم داداش! خیلی مخلصیم!

10:05 AM  
Blogger Nikahang's Blog said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10:05 AM  
Blogger Nikahang's Blog said...

مهدی، من آدرس وبلاگت را گذاشتم، چون به خدا خیلی آبرومندانه تر است! سایت تو خیلی کار دارد. محض رضای خدا دستتی به سر و گوشش بزن!

7:44 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

اشکال نداره فقط آدرس وب لاگ را اشتباه گذاشته ای! آدرس همین است که به آن سر زده ای: mehdizare.blogspot.com
ولی اشتباها یک چیزی اولش هم افزوده ای:
www !

7:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
میخواستم بخاطر قرار دادن فایل داده های شکل موج روی سایت پژوهشگاه از شما تشکر کنم.. شما بهتر از هر کسی میدونید این جور داده ها چقدر برای ما مفید هست. بخصوص در مورد ایران. حالا که شما دارید اونقدر تلاش میکنید یه لطف بکنید و به این شبکه شتابنگاری مرکز تحقیقات مسکن بگید لطفا دستگاهاشون رو به جی پی اس مجهز کنند. من بهشون یکی دو بار گفتم ولی... خودتون بهتر میدونید اگر زمان داده های شتابنگاری دقیق باشه چقدر میتونه مفید باشه. در ضمن لینک وبلاگ بانک داده های فارغ التحصیلان زمین شناسی دانشکده علوم به نظر میاد مشکل داره. من که نتونستم وارد بشم.

8:42 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

سلام آرش خان
ممنون از لطفت. چشم به رفقای مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن کامنت شما را منتقل می کنم . فقط می دانی که برای بیش از هزار دستگاه انجام چنین کاری به سرعت در ایران امکان پذیر نیست. به هر حال ممنون . وب لاگ فارغ التحصیلان دانشکده علوم هم مشکل ندارد. لطفا یک بار دیگر تلاش کن.

9:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

با سلام
منم مثل شما يکی از هوادارای زمينم و البته يه زمين شناسم که تازه مدرک کارشناسيمو از دانشگاه گرفتم و ارزو داشتم که تو اين رشته ادامه تحصيل بدم ولی انگار قسمت نشد ُ خلاصه بسته اموزشی ابشناسی و زمين شناسی مهندسی رو هم خريدم ولی به علت ازدواج ناگهانی ! حتی فرصت نشد کتابا رو بخونم حالا ميخوام اين بسته رو زير قيمت به خواهانش بفروشم اگه ميتونيد از طريق سايتتون کمکی به اين زمين شناس بکنيد يک دنيا ممنون ميشم
منتظر ايميلتون هستم
oza_62@yahoo.com
با تشکر

8:15 PM  

Post a Comment

<< Home