وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Monday, June 30, 2008

اسپانيا قهرمان جام ملتهاي اروپا

امشب اسپانيا در فينال بازيهاي يورو ۲۰۰۸ با يك گل آلمان را شكست داد تا پس از ۴۴ سال به قهرماني جام ملتهاي اروپا برسد. اسپانيا واقعا سزاوار چنين بردي بود و عملا چندين موقعيت گل ديگر گل را نيز به ثمر نرساند. ضمنا اسپانيا در اين سه هفته اصلا نباخت - اگر اشتباه نكرده باشم - و بهترين عملكرد ممكنه را در نتيجه گيري تيمي نيز از آن همين تيم بود.
جام ملتهاي اروپا بسيار خوب و با كيفيت بالا و بين المللي برگزار شد.
ضمنا يك فايده ديگر فوتبال امشب آن بود كه من در اكثر دقايق آن در جلوي تلويزيون نشسته بودم و مشغول خواندن آخرين شماره مجله شهروند امروز بودم! تغريبا بيشتر مطالبي را كه مي خواستم از اين شماره خواندم. خلاصه من در حال مطالعه، اينقدر تحليل فوتبالي مي كنم. اگر تمام نود دقيقه به صفحه تلويزيون خيره بودم، الان معلوم نبود چند صفحه بايد مي نوشتم!. شب خوش.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home