وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Sunday, January 03, 2010

برنامه روز ملی ایمنی دربرابر زلزله در پژوهشگاه

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: علمي


پژوهشگاه بين المللي زلزله شناسي و مهندسي زلزله، روز يکشنبه 13 دي ماه، کارگاه تخصصي زلزله و مسائل پيراموني آن را برگزار مي‎‎کند.


به گزارش سرويس علمي ايسنا، در اين کارگاه که به مناسب روز ملي ايمني و سالروز وقوع زلزله بم (5 دي ماه 1382) تدارک ديده شده است، طي پنج پانل تخصصي‎ کاهش ريسک، آمادگي در برابر زلزله، پاسخ دهي به بحران زلزله، بازسازي و ارتباطات و رسانه با حضور اساتيد، کارشناسان و خبرنگاران رسانه‎ها به بررسي و تحليل خطرات زلزله در ايران و تهران پرداخته مي‌شود.


مروري بر وقوع زلزله بم، مطالعات جنبش شديد زمين در ايران، تحليل خطر زلزله در تهران، پيش بيني زلزله، روانگرايي و کاهش ريسک، برنامه‎ريزي جامع مديريت ريسک و بحران، بحران زلزله سلامت اجتماعي در ايران، مسائل جمعيتي‎، اجتماعي و رواني زلزله و دوره بازسازي ارزيابي مانورهاي آمادگي در برابر زلزله، پاسخ فوريت‎هاي پزشکي در بحران زلزله، بازسازي پس از زلزله، تجربه بازسازي زلزله‎هاي بم و خورانق، بازسازي ميراث فرهنگي پس از وقوع زلزله، ارتباطات، اطلاع رساني و خبر‎نويسي در بحران زلزله و پس از آن از جمله محورهاي مورد بحث در اين کارگاه و پانل‎هاي پنجگانه آن خواهد بود.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

jenabe Dr zare
az pazhooheshaye shoma dar morede zelzele va zamin shenasi kheili mamnoonam. man daram dar morede zelzeleye tehran tahghigh mikonam mikhastam azatoon komak begiram. in mail man hast
maralfathali@gmail.com
khaheshmandam man ro komak konid.

2:24 PM  

Post a Comment

<< Home