وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Sunday, February 13, 2011

خانم دکتر آرزو درستیان از تز دکتری خود دفاع کرد

دیروز بعد از ظهر سرکار خانم دکتر آرزو درستیان ، از تز دکتری خود را در رشته زلزله شناسی زیر نظر من به عنوان راهنما بر روی مدلسازی گسیختگی زمینلرزه در میدان نزدیک به روش شبه دینامیکی بود با موفقیت در دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد علوم و تحقیقات ، دفاع کرد. دکتر درستیان پنجمین دانشجوی دکتری من بود که پس از آقایان دکتر سیناییان، دکتر قاسمی، دکتر آریامنش و دکتر بالی، تز دکتری زلزله شناسی خود را با من می گذراند. بنابراین ایشان اولین خانم دکتری هستند که با من تز دکتری را به پایان می رسانند و همچنین اولین فارغ التحصیل دکتری من در دانشگاه آزاد اسلامی. اعضای ژوری ایشان آقایان دکتر میرزایی ، دکتر سدید خوی و دکتر پاکزاد به عنوان داور، دکتر ریاحی به عنوان ناظر و دکتر مشین چی نیز مسؤل گروه تخصصی بودند. ضمنا آقای دکتر قیطانچی نیز استاد مشاور بودند. خانم دکتر درستیان زحمات زیادی در حین انجام تز دکتری خود کشیدند و از این تز ۳ مقاله برای ژورنالهای مختلف ارایه دادند که یکی منتشر شده، دومی پذیرفته شده و سومی در حال داوری است. برای خانم دکتر درستیان که عضو هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هم هستند آرزو سلامت و موفقیت دارم و امیدوارم از این پس که به عنوان استادیار این دانشگاه مشغول به کار می شوند نیز در تدریس و راهنمایی دانشجویانشان موید باشند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home