وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, June 25, 2005

به دموکراسی و رای مردم احترام بگزاریم

دیروزمردم پای باردوم پای صندوق رای برای انتخاب رئیس جمهوری رفتند. به هرحال در صورتی که مراجع رسمی صحت انتخابات را تایید کنند، فرد پیروز هرکه باشد، باید به رای مردم احترام بگزاریم. آنچه بیشتر مردم بخواهند استحقاق طبیعی آنها برای هدایت کشور است. ما از فردا عزم خود را با امید برای حفظ وحدت و پیشرفت کشور جزم خواهیم کرد.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vahdat?
sarafrazi keshvar?
az farda tamieh porojehaye asibpaziri va moghavem sazi bayad jam' beshe.vaghtetoono sare in masael talaf nakonid.bejaye in karhaye hazine dar ya doa mikonim zelzele nayad ya pishbini.hamino bas.

8:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

misazamat vatan????????????!!!!!!!!
bikhiyale vatan,
vatan ro looloo bord.
persia ra bayad forookht.
504 bejayash kharid.!!

8:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

خودکرده را تدبیر نیست. حالا کاش اصلاح طلبها و روشنفکرها از این به بعد یه دنبال کار فرهنگی و روشنگری بین مردم باشند تا دیگه نه موفقیتها معجزه خوانده بشه( مثل دوم خرداد) نه شکستها تا این اندازه مایوس کننده و غیر منتظره باشند(مثل 27 خرداد). نگفتم 3 تیر
.
آبادت میکنیم ایران
با احترام
آرش گندمی

9:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام بر همه
با وجود این که من در این مرحله رای ندادم ولی از اینکه احمدی نژاد در رقابت محدود ولی نا برابری که با رفسنجانی پیروز شد باید خوشحال بود. چرا ما تحصیلکرده ها اینقدر زود تحت تاثیر سیاستمداران قرار می گیریم؟! سوابق سیاه قبلی،رفسنجانی(که خیلیها داد می زدنند منجی ایران در این مقطع است) را فراموش کرد و احمدی نژاد(که حداقل دارای تحصیلات دانشگاهی است)را برنگزید؟
باید کمی بیشتر با واقعیتهای جامعه آشنا باشیم و درد مردمان را بدانیم و برای دیگری سینه سپر نکنیم تا از واقعیت جامعه فاصله نگیریم.

9:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام بر تمامي دوستان در وبلاگ
خوشحالم از اينكه ديكتاتور بزرگ ،مرفه بي درد،با دانش وهوشمندي مردم عزيزمان نتوانست سياستهاي كهنه وواپسگراي پيشينش رادوباره در غالب رياست جمهوري به ايرانيان عزيزمان تحميل كند.چرا برخي از دوستان سراغ پيشداوريهاي زودهنگام رفته ايد؟اينجانب نيز طرفدار اصلاحات مي باشم اما حالا كه شرايط به گونه اي ديگر رقم خورد ،بي تفاوت نبوده وبا توجه به سابقه بيست وشش ساله از كارنامه فوق العاده سياه ايشان كه در كامنت قبليم اشاراتي به آن داشتم،معتقدم كه در اين شرايط، بايد به نيروهاي جوان و تحصيلكرده نيز فرصت داد وبهتره كه از حالا شروع به قضاوت زود هنگام ننموده واميدوارم ايشان بتوانند براي ايران عزيزمان رئيس جمهور مو فقي باشند
و دعائي از دكتر علي شريعتي
خدايا!مرا همواره آگاه و هوشيار دار تا پس از شناختن درست و كامل كسي يا فكري _ مثبت يا منفي قضاوت نكنم
خدايا!جهل آميخته با خودخواهي مرا رايگان ابزار قتاله دشمن،براي حمله به دوست نسازد
خدايا!به من قدرت تحمل عقيده مخالف ارزاني كن

با احترام
ج.ف

11:28 AM  

Post a Comment

<< Home