وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, July 23, 2005

بعضی وقتها باید نشنید


این عکسی که می بینید فرزندان من هستند که سمت چپی پسرم - محمدایمان - دو انگشت را در دو گوش کرده و دارد آواز می خواند!.. شاید خودش هم تحمل آواز خودش را نداشته باشد!!!.. البته خواهرش -ایران -دارد می خندد.. و عکس هم مربوط به دو هفته قبل است. بعضی وقتها آدم باید نشنود، حتی شاید صدای خودش را . این بود مثلا پیام اخلاقی امروز ما به مناسبت این عکس...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام
خدا برایتان نگهشان دارد
وقتی پدر شدم احساس خدا را در مورد خودم بیشتر درک کردم
آنگاه که کودکم شیطانی و نادانی می کند و گاهی مجبورم او را تنبیه کنم با آنکه خیلی او را دوست دارم
او که رحمان و رحیم است چگونه آدم ناسپاس را با مهربانی و رحمت تحمل می کند و گاهی از رفتار ما مغضوب می شود
اهدنا الصراط المستقیم
صراط الذین انعمت علیهم
غیر المغضوب علیهم و الضالین
دوستار شما
ممهدی

1:20 PM  

Post a Comment

<< Home