وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Friday, September 30, 2005

کاری جالب درمورد بم- چرا رفرانس نمی دهند

در حال جستجو در اینترنت در موردزلزله های ایران بودم که به سایتی برخوردم که گزارش اولیه زلزله شناسی من در مورد زلزله بم را آورده، بدون قرار دادن نام من و بدون اینکه بنویسد مطلب را از کجا آورده است!به هر حال خود سایت را که نگاه کردم از ایده آن خیلی خوشحال شدم و مطالب جالبی از بچه های بم در ان دیدم
ولی نفهمیدم که چرا گزارش من را بدون مرجع در سایت خود گذاشته اند
به هرحال برای اینکه مشخص شود که این گزارش مربوط به من است به این سایتها (1و2) می توانید سربزنید

3 Comments:

Blogger ص.ن. said...

Dear Dr. Zare,
The SchoolNet is one of SAF projects. For more information visit www.SchoolNet.ir and www.SAF.ir and www.Science-Art.org
You can contact SchoolNet office in Sharif edu and ask them to add your name below your article.

Best Regards,
Sadeq Naqashzade

7:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

جناب اقای دکتر زارع
با سلام
با وبلاگ شما اتفاقی آشنا شدم
کلمه گروه زمین شناسی بیرجند رو سرچ کردم و یکی ار موارد وبلاگ شما بوداز آشنای با شما و وبلاگتون خیلی خوشحالم من فعلا دبیر زمین شناسی در شهرستان بیرجند هستم و دقیقا مهر سال 65
زمین شناسی دانشگاه تربیت معلم تهران قبول شدم و سرگروه زمین شناسی هستم دیروز یک وبلگ برای گروهمون راه انداختم و دنبال مطالب جالب و علمی می گردم که بنویسم
منتظر راهنمای های شما هستم
موفق باشید

9:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

جناب اقای دکتر زارع
خوشحال می شم به وبلاگمون سر بزنید
مطلب قبلی رو هم من نوشتم فکر کنم اشتباه کردم امیدوارم این دفعه درست انجام بدم

9:34 PM  

Post a Comment

<< Home