وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, December 24, 2005

شب میلاد حضرت عیسی مسیح- علیه سلام- مبارک باد


امشب در جهان مسیحی شب میلاد حضرت عیسی مسیح - علیه سلام-جشن گرفته می شود. من هم به نوبه خود این مناسبت خجسته را خدمت همه موحدان عالم به ویژه همه هموطنان مسیحی تبریک میگویم. از خاطرات من در این روز - آن هنگام که هفت سال قبل در فرانسه در حال اتمام دوره دکتری بودم - آن است که می دیدم عید نوئل را در اروپای امروز بیشتر عید بچه ها تلقی می کنند و بدین ترتیب غیر مومنین نیز - که امروزه رسما در حدود هشتاد درصد از مردم فرانسه را شامل می شود!- در جشنهای آن شریک می شوند. تمام برنامه های رادیو و تلویزیون نیز بر بچه ها متمرکز می شود و البته یک اتفاق دیگر نیز جالب است و آن اینکه هر کس در هرجا که کار می کند سعی می کند این روز بیست و پنج دسامبر را نزد خانواده خود برگردد. از این نظر روزهای خوبی برای خارجی ها که تنها در چنین کشورهائی زندگی می کنند نیست چرا که در این روز اوج تنهائی را احساس خواهند کرد! به هر حال میلاد مسیح - پیامبر رحمت و مهربانی - را خدمت همه مجددا تهنیت عرض می نمایم.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

باز هم سانسور کن دکتر. حقیقت تلخه. اینها همه عوارض اون ته ریش و یقه آخوندی شماست که باید بپردازی. کاش تو این مملکت هر کس بر اساس لیاقتش سر مسند قرار می گرفت. کسی که اینطوری فارسی بنویسه و به قول اون دوستمون فرق Fuzzy logic و phase ندونه ملومه که بر اساس چی بهش مسند دادن. حق می دم بهت که سانسور کنی

9:39 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

اتفاقا من سانسورچی این یکی را سانسور نمی کنم چون فقط به خودم تاخته ای. و البته بقیه هم می توانند بدانند که بعضی خوانندگان وب لاگ از چه قماشی هستند. من آدم ناشناسی نیستم که بخواهم خودم را معرفی کنم و ضمن اینکه وبلاگ هم دارم و در آن نظراتم را هر روز می نویسم. شما که با نام مستعار به زمین و زمان بد و بیراه میگی لابد حق را هم به جانب خودت می دانی که در مورد مسند من هم اظهار نظر می کنی! به هر حال پاک نمی کن تا سایر خوانندگان عزیز هم با رفتار شما مهندس عزیز خطرهای طبیعی آشنا شوند

10:03 AM  

Post a Comment

<< Home