وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, December 09, 2006

مراسم تقدير از دكتر آشتياني و معارفه رئيس جديد پژوهشگاه بين المللي زلزله

امروز در مراسمي بسيار پرشور و پر احساس از زحمات و تلاشهاي 17 ساله دكتر محسن غفوري آشتياني در مقام رياست پژوهشگاه ما تقدير شد و رئيس جديد پژوهشگاه آقاي دكتر عباسعلي تسنيمي معرفي شدند.

پروفسور غفوري آشتياني از تاريخ ۱۲ آذر ۱۳۶۸ از سوي وزير علوم وقت - آقاي دكتر معين- به راه اندازي پژوهشگاه ماموريت يافت و در اين سالها تلاشهاي همكارانش را براي رسيدن پژوهشگاه به جايگاه امروزيش با موفقيت هدايت نمود. اين جايگاه البته هم در بعد داخلي و هم در بعد بين المللي مديون انگيزه و كارداني بالاي شخص ايشان و گرد هم آوردن مجموعه اي از بهترين متخصصان ايراني در زمينه هاي تخصصي گوناگون (البته با تمام سليقه هاي گوناگونشان)در زمينه هاي زلزله شناسي و مهندسي زلزله است. امروز همكاران پژوهشگاه ما از تلاشهاي اين استاد دلسوز، زحمتكش و گرانقدر كشور به شايستگي تقدير كردند و به ايشان خسته نباشيد گفتند. ميزان محبوبيت دكتر آشتياني و ابراز احساسات همكاران به حدي بود كه تمام كساني را كه امروزه در مسند مسئوليت و رياست هستند و اين مراسم را ديدند قطعا به فكر فرو برد كه اي كاش خودما نيز نزد همكارانمان در هنگام ترك پست چنين مورد علاقه و احترام همكارانمان باشيم و ما را با قطرات اشك بدرقه كنند.

دكتر آشتياني با تاكيد بر اهميت تداوم راه پژوهشگاه و لزوم حفظ و تداوم حركت مثبت آن، شخصا از تمام همكاران خواستند تا همان همكاري خوبي را كه با ايشان داشتند با آقاي دكتر تسنيمي نيز داشته باشند. دكتر تسنيمي علاوه بر عضويت هيئت علمي (دانشيار) در گروه مهندسي عمران دانشگاه تربيت مدرس ، در سالهاي گذشته پستهاي مديريتي بالائي را در عرصه آموزش عالي و موسسات پژوهشي در كشور - نظير رياست بر دانشگاههاي خواجه نصير الدين طوسي و تربيت مدرس و همچنين رياست بر مركز تخقيقات ساختمان و مسكن - در كارنامه خود دارند. اميدوارم كه با اين كارداني و سابقه مفيد و مثبت دكتر تسنيمي و همچنين برخورد مثبت و خوبي كه امروز از ايشان ديديم و استقبال خوبي نيز كه از سوي همكاران از ايشان به عمل آمد، در مسئوليت جديد خويش موفق و مويد باشند و پژوهشگاه ما در عرصه هاي ملي و بين المللي قله هاي افتخار و سربلندي و توسعه بيشتر را طي نمايد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home