وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Sunday, January 07, 2007

سالروز درگذشت جهان پهلوان تختي


امروز 17 دي سالروز درگذشت روانشاد جهان پهلوان غلامرضا تختي است. مردي كه علاوه بر مدالهاي متعدد جهاني و المپيك در رشته كشتي آزاد و تبحر در كشتي پهلواني و داشتن بازوبند، به دليل صفات اخلاقي نيك به شدت محبوب مردم بود. او قهرمان و پهلواني ملي و دوست داشتني بود، به نحوي كه هنگام مرگ مبهم وي - كه هنوز به طور كامل دليل و نحوه آن معلوم نشده است- مردم هرگز دليل رسمي اعلام شده براي مرگ او - خودكشي - را نپذيرفتند چرا كه او اسطوره مردم و نماد سربلندي ملت بود، و مردم چنين مرگي را براي اسطوره خويش نمي توانستند بپذيرند. جهان پهلوان تختي فقط 37 سال زندگي كرد ولي با همين عمر كوتاه بسيار محبوب مردم شد. در همين صفحه وب لاگ و وب سايتم چند بار - به مناسبت زلزله بوئين زهرا- نوشته ام كه حركت جهان پهلوان تختي براي گردآوري كمك براي زلزله زدگان بوئين زهرا به يك حركت ملي و مردمي تبديل شد. روحش شاد. به باور من در اين زمانه كه در ميدان هاي ورزشي مختلف بعضا حركات ناشايست و غير جوانمردانه ورزشكاران به طور مستقيم براي ميليونها بيننده تلوزيوني پخش مي شود-!- بيش از هر چيز به سمبلهاي هاي ورزشي و رفتار جوانمردانه مثل جهان پهلوان تختي نياز داريم.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با سلام و احترام

اين جمله بالای صفحه وبلاگ رو من هر چی فکر میکنم نمیتونم درک کنم. یا شاید هم من مفهوم "تبادل نظر" و یا "اتاق فکر" رو نمیدونم.

"مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان..."


اینو بخاطر این نوشتم که چند روز و یا هفته است که یه سوال به نقل از خبرگزاری انتخاب رو 2 بار مطرح کردم. ولی هیچ عکس العملی از طرف این اتاق فکر مشاهده نکردم.
من برای حل اين مشکل دو راه به ذهنم میرسه! اول اينکه اين جمله بالای صفحه وبلاگ رو برش داريد و مثلا بجاش بنویسيد: اطاق ارائه يکطرفه نظرات ....
و يا اينکه چند تا فحش آب دار به من بديد که ديگه سر و کلم توی اين سايت پيدا نشه!!!
با تشکر پیشاپیش

5:39 PM  

Post a Comment

<< Home