وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Thursday, January 11, 2007

اين روزها كمتر توانسته ام بنويسم


همانطور كه مشهود است، اين روزها كمتر توانسته ام بنويسم كه البته يك مقدارش به دليل آن بود كه مطابق معمول سرم خيلي شلوغ بود و از سوي ديگر اين روزها سر درد ميگرني من - شايد به دليل آلودگي زياد هواي تهران - خيلي من را اذيت مي كند و بنابراين حس نوشتن را هم در آدم خيلي كم مي كند. البته اين تا حدي تفسير خودم است و اطمينان از صحت اين فرضيه ندارم ولي وقتي آدم مي خواند كه در پائيز فقط حدود بيش از 3000 نفر به همين دليل - آلودگي هوا- در تهران درگذشته اند، شك مي كنم كه اين سردرد هاي تقريبا ممتد من نيز شايد به همين دليل حداقل تحريك شده باشد. به هر حال ننوشتن هم مثل نوشتن بهانه مي خواهد، كه من آوردم! اميدوارم كه بتوانم بيشتر و روزانه بنويسم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home