وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, January 20, 2007

خان مظفر - ما مي رويم


ديشب طنز خان مظفر،كار جديد مهران مديري در قسمت چهل و پنجم به پايان رسيد. از مشخصات اين قسمت شوخي با طبقه سنتي اشرافي، شهري، تهران (شميران) و البته كلي پيام بازرگاني و بهداشتي و البته دلسوزي براي هواي پاك و ورزش و ... بود!. حدود 15 دقيقه پاياني قسمت آخر را ديدم، چون درگير تكميل و تصحيح يك مقاله خودم بودم. مطمئن هستم اگر كسي غير مديري اين كار را جمع مي كرد، با اين هجم موضوعاتي كه ذكر شد و من جمعا شايد حدود 10 قسمتش را به صورت منقطع - و در زمان حضور در منزل ديدم، بسيار كار بي ربطي از آب در مي آمد. به هر حال خدا به مديري توان بيشتري بدهد كه همچنان طنز پرداز اول تلويزيوني ماست و تنها كسي است كه اگر سريال يا فيلمي بسازد، من كه رقبت نميكنم تلويزيون تماشا كنم را براي چند ده دقيقه مي تواند پاي تلويزيون نگه دارد! منتظر كارهاي بعديش هستيم. مديري با همان لفظ خاني خداحافظي كرد- ما مي رويم!- ولي اميد داريم برگردد.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home