وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Tuesday, February 20, 2007

بيست و پنجمين گردهمائي سالانه علوم زمين


امروز در دومين روز برگزاري گردهمائي علوم زمين در سازمان زمينشناسي كشور به سازمان زمين شناسي رفتم تا سخنراني خودم را ارائه كنم. گردهمائي علوم زمين سالانه و به طور منظم از سال1 136 در سازمان زمين شناسي برگزار مي شود و از ديروز بيست و پنجمين دوره آن در محل سازمان در تهران، ميدان آزادي، خيابان معراج آغاز گرديد. امسال نمايشگاه جالب و مفصلي كه زير چادر و در حياط سازمان زمين شناسي برقرار شده بود، از نكات جديد اين گردهمائي سالانه بود. ديدن دوستان زمين شناس و همكلاسان و دانشجويان و همكاران كه معمولا و در طول سال نمي توان آنها را ديد و ياد رفيق و همكلاسي از دست رفته مان - علي حريري عزيز كه در حين ماموربت و در سال 1379 جان باخت و من آخرين بار او را در همين گردهمائي در سال هفتاد و هشت ديدم- از خاطرات و نوستالژي هاي سالانه من در اين گردهمائي است. ضمنا ديدن همكاران جوان و جديد و كارهائي كه قبلا انجام نمي شده ولي به تدريج در مطالعات زمين شناسي در ايران به راه افتاده است، نيز از نكات جالب و اميد بخش است. هيئت رئيسه سخنراني من دكتر عباسي، همكار عزيز من در پژوهشگاه و دكتر قرشي و دكتر طالبيان از سازمان زمين شناسي بودند. خوب شد كه با لپ تاپ حودم رفتم چون در سخنراني بعد از من - دكتر قيطانچي استاد موسسه ژئوفيزيك دانشگاه تهران- لپ تاپ در حال استفاده در سالن از كار افتاد و لپ تاپ من علاوه بر ارائه مقاله خودم، به درد ارائه دكتر قيطانچي هم خورد. نفر بعدي هم البته خودش لپ تاپ داشت و خلاصه برنامه جلسه ما به هم نخورد و تمام سخنراني ها اجرا شد. اميدوارم كه اين گردهمائي سالانه هر سال پورشور تر از پيش برگزار شود. به برگزار كنندگان آن به ويژه مهندس كره اي و مهندس مجيدي رئيس و دبير گردهمائي و تمام همكارانشان خسته نباشيد مي گويم.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home