وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Wednesday, March 02, 2005

پرسپولیس به پیش می تازد

گل اول استقلال (دیدار استقلال – پگاه ) از روی پنالتی زده شد که اصلا پنالتی نبود! تو را به خدا انصاف بدهید اصلا اون صحنه پنالتی بود؟ خوشبختانه پرسپولیس ملوان را در انزلی شکست داد تا گامی دیگر به سوی قهرمانی بردارد.

1 Comments:

Blogger فرهنگ said...

سلام آقای دکتر؛
الف- بنده که بازی دیروز را ندیدم، اما از آنجا که به صداقت شما ایمان دارم نظر شما را درست فرض می کنم و به قول شما انصاف می دهم که گل اول استقلال مشکوک بود. با گل دوم چه کنیم؟

ب- اصولا برای اثبات (تیم) خود، (تیم) دیگران را نفی کردن کار پسندیده ای نیست. ما از برد شما در برابر ملوان خوشحالیم، هر چند صادقانه اعتراف بکنم که این خوشحالی حتی به میزان یک درصد شکست پرسپولیس از استقلال نیست.

اما در مورد مطلب فوتبالی پیشین شما چند نکته گفتنی است:
یکی اینکه اولا شما بودید که ابتدا فوتبال را سیاسی کردید و آن را به مشکلات مملکتی ربط دادید (که البته بی ربط هم نیست) و نه آقای مهندس منجمی!
ثانیا؛ اتفاقا مشکل مملکت ما نه تنها فرهنگ و دانشگاه است و نه حتی شش گل پرسپولیس به تاج در زمان هخامنشیان! از دید بنده مشکل مملکت این است که عده ای نشسته اند و سال هاست می گویند انشا الله چنین شود و چنان شود. مثل شما پرسپولیسی های عزیز که چندین سال است همش می گویید انشالله در بازی بعد لوله می کنیم و ...
ثالثا یک سوال: چرا شما طرفداران عزیز پرسپولیسی اینقدر در ادبیات خود از عدالت و انصاف و ... صحبت می کنید؟؟؟ دنیای مدرن، دنیای نتیجه و دستاورد است، (حال با هر متد قانون مندی) و در فوتبال قانون یعنی سوت داور و نه انصاف، عدالت، حق و باطل. بپذیریم که استقلال با دو گل دیروز پیروز شد چنان که پیروزی نیز. همانطور که می پذیرید پرسپولیس در برابر استقلال با سه گل مغلوب شد.

شاگرد شما
فرهنگ

10:50 AM  

Post a Comment

<< Home