وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Wednesday, March 02, 2005

تسلیت و همدردی با آقای مهندس سعید فخاری

امروز 12/12/83 عصر مطلع شدم که دانشجوی بسیار عزیزم آقای مهندس سعید فخاری در غم از دست دادن مادر گرامیش عذادار شده است. از همین تریبون استفاده می کنم و صمیمانه ترین تسلیت خویش را خدمت ایشان و خانواده محترم عرض می نمایم و امیدوارم که خداوند به ایشان صبر دهدو روح عزیز مادرشان در بهشت برین آرام گیرد. همین صفحه برای ارائه پیامها/کامنتهای تسلیت و همدردی شما به ایشان مهیا است.
یاد آوری می کنم که آقای مهندش فخاری فارغ اتحصیل مهندسی عمران دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال 1381و دانشجوی دوره فوق لیسانس مهندسی زلزله در پژوهشگاه زلزله می باشند و هم اکنون تز فوق لیسانس را با اینجانب به عنوان راهنما انجام می دهند. مراسم سومین روز در گذشت مادر ایشان در روز پنج شنبه 13/12/83 در حسنیه زنجانیها در خیابان شیخ هادی ساعت 15تا 17 و مراسم هفتم روز دوشنبه 17/12/83 ساعت 15 تا 17 در مسجد امام جعفر صادق در خیابن پیروزی برقرار است که از همه دوستان آقای مهندس فخاری برای شرکت در این مراسمها دعوت می کنم . ما دوستان مهندس فخاری وظیفه داریم که در این لحظات سخت به یاری ایشان بشتابیم.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با سلام - از لطف و توجه آقاي دكتر زارع نسبت به دانشجويانشون نهايت تشكر و قدرداني را دارم. ولي ميخواستم يه موردي رو بگم. من و سعيد حدود هفت سال ميشه كه با هم دوست هستيم! اون شب كه بعد از فوت مادر سعيد من رفتم خونشون خيلي دلم گرفت! به خاطر اينكه من در طول اين هفت سال به خودم زحمت نداده بودم كه برم خونه سعيد. ولي وقتي يك همچين مسئله اي پيش آمد خيلي سريع همه كارها رو تعطيل كردم و رفتم پيشش. حالا همش به خودم ميگم بهتر نيست كه توان ايجاد آنچنان صميميتي را در خودم ايجاد كنم كه همواره با دوستانم چنين رابطه اي صميمي داشته باشم؟

9:24 PM  

Post a Comment

<< Home