وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Thursday, March 24, 2005

یادداشتهای نوروزی

عید دیدنی
احتمالا شما هم چون بیشتر مردم در این روزها در ماراتن عید دیدنی هستید. ما نیز در چنین ماراتنی شرکت داریم. البته همه در چنین کورسی برنده هستند. چراکه فامیل و آشنایان را که در طول سال ندیده ایم می توانیم در ایام نوروز ملاقات کنیم، که عالی است، فقط من نگران بالا رفتن کلسترول بد خون ملت ایران در این روزها هستم... چرا که علاوه بر غذاهای معمولی ،برای اینکه از شرمندگی میزبان در بیایند مجبورند که بفرما و تعارف را رد نکنند... به هرحال انشاالله شیرینی بدون کلسترول و بدون قند نیز اختصاصا برای ملت ایران اختراع می شود.

سریال جایزه بزرگ
خواندن چند تبلیغ و مصاحبه در ویژه نامه های نوروزی نشریات و دیدن تیم سریال موفق پاورچین در کنار مهران مدیری در سریال طنز جایزه بزرگ (و البته نویسندگی سروش صحت، که فرزندش را به همان مهدکودکی می آورد که دختر من نیز میرود)، موجب شد که من بعد از سریال پاورچین به یک سریال دیگر توجه کنم و این برنامه را هرشب از شبکه سه تلویزیون دنبال کنم. سه – چهار قسمت اول به نظرم با انسجام خوبی پیش میرفت تا دیشب، چهارشنبه 3 فروردین که به باور من داستان یک کم از فرم افتاد!، به هر حال امیدمان را از دست نمی دهیم و انشالله این داستان که خیلیساده هم هست به دست با کفایت تیم مهران مدیری کمی حال ملت را خوش کند.

دید و بازدید با تلفن، ای – میل و اس-ام-اس و در وب لاگ
پیشرفت فناوری باعث گسترش استفاده از ای-میل، اس – ام – اس (که من ندارم) و در وبلاگها (علاوه بر تلفن که وسیله ای قدیمی برای ما محسوب میشود) شده است که مبارک است. فقط امیدوارم که یک کم ابتکار هم در این کارتهای الکترونیکی و ای- میل و اس-ام-اس ها دیده شود چرا که بعضی و قتها آدم می بیند که یک متن یا یک شعر یا یک کارت را از افراد مختلفی دریافت میکند!!!... به هرحال از این پیشرفت نظیرهر پیشرفت دیگری استقبال می کنیم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home