وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Monday, March 14, 2005

تولید ملی، خودرو ملی، افتخار ملی

بله حدس بعضی دوستان درست بود و در کمتر از 10 روز از تصادفی که داشتم یک ماشین سمند ال-ایکس خریدم که هم خودرو ملی است و هم سمبل تولید ملی. راستش هر چه با خودم تلاش کردم که مثلا دیگر سمند نخرم، دلم راضی نشد. پس رفتم یک نوع –انشا لله- ایمنتر آن را خریدم. پس این هم جوابی به بعضی دوستان که می گفتند – البته به شوخی – که با این تبلیغاتی که تو بر علیه سمند کردی، قیمت آن سقوط کرده است!!... البته شوخی می فرمودند و حالا میتوانند مطمئن شوند که من سمند را نماد تولید ملی میدانم و دست طراحان و سازندگان عزیز آن را به گرمی می فشارم. انشالله تا با شد از این تولیدات ملی، البته این بار تلاش میکنم که دوباره دچار سانحه نشوم. امروز این خبر مربوط به خودم را در غالب یادداشت تولید ملی نوشتم و البته موضوع بحث تولید ملی را دوباره دنبال خواهم کرد.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

salam nazanin doctor
be ghole oon mohafeze kar ke ma'llom bood shoma samand mikharid,hich ta'jjobi nadasht ke shoma samand kharidid."cho iran mabashad tane man mabad" e'teghade shoma va aksare iranian hast.
pishahpish fara residane eide norooz ra be shoma,va khanevade geramiyetan tabrik migooyam.sale khoobi baraye shoma makhsoosan baraye "Iran"&"Iman" az khoda arezooomandam.ishallah bad az eid bishtar betavanam shoma ra bebinam.
ba ehterm

mohammad shahvar

7:36 AM  

Post a Comment

<< Home