وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, March 05, 2005

تصادف شدید امروز من

امروز حدود ساخت 10 صبح در حالی که باران شدیدی می بارید من با یک پژو آر-دی که به دلیل تصادف وسط بزرگراه امام علی -ع- در منطقه لویزان متوقف بود به شدت تصادف کردم. و البته دلیلش این بود که ترمز ماشینم -سمند- اصلا نگرفت. و من در واقع با سرعت حدود 70 کیلومتر در ساعت با ماشین جلوئی که متوقف بود ترمز کردم ! شانس آوردم که کمربند بسته بود وگرنه با سر می رفتم توی شیشه ماشین و خلاصه دکتر زارع بی دکتر زارع!!! ... و شب عیدی کار دست زن و بچه ام می دادم و البته چون جناغ سینه ام ضربه خورده بود به بیمارستان انصاری نارمک رفتم و دکتر گفت که استخوان سینه ام نشکسته است و فقط ضرب خورده. الان در منزل هستم و با خوردن مسکن منتظرم درد سینه ساکت شود. یکی از انگشتان دست راستم هم ضرب دید. خلاصه کمی تا قسمتی اوراق شدم . البته ماشین جلوئی که تقریبا از بین رفت و ماشین خودم هم از رده خارج تلقی می شود. جرثقیل آمد و آن را به پارکینگ برد تا برویم ببینیم چقدر باید خسارت ماشین جلوئی را بدهیم. و بعدش ببینم با ماشین خودم چه باید بکنم. البته انشالله از فردایکشنبه 16/12/83 تمام کلاسهایم را انجام می دهم - دانشجویان عزیز یک وقت فکر نکنند که از رده خارج شده ام! - و فعلا خانومم و مادرم میگویند که خدا رو شکر که عمده خسارت مالی است و خودت چیزی نشدی.. این بود گزارش نسبتا مفصل تصادف من

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام دکتر نازنین
خدائیش ایشالله استقلال له و لورده بشه نه ماشین شما ،خوشحالم که اسیب جدی ندیدید.دکتر حالا اگر خواستید میتونیدا فردا رو هم استراحت کنید.فوقش ما کلاس نمی آییم.ما هم یه استراحتی می کنیم!!دکتر لازم شد یه سمند الایکس بگیرید. یه موسو هم بگیرید بد نیست.

4:51 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

استقلال که دوباره مورده خوری کرد! و باز دقیقه 92 برد ولی این تصادف هنوز دردهاش ادامه دارد -در ناحیه سینه و انگشت دست- البته اگه صحنه تصادف را می دیدید تقریبا شبیه معجزه بود که من کمترین آسیب رو ببینم. خدا پدر مخترخ کمربند ایمنی را رحمت کند! عجب چیز مفیدی اختراع کرد!.. ببینیم که ماشین بعدی را چی باید گرفت... البته سمند الایکس از نظر ایمنی فرقی با سمند معمولی ندارد -حداقل تا جائی که من می دانم

5:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام دکتر نازنین
اینو قبول دارم ،مثل پرسپولیسیها بردیم.خیلی مزه داد.ال ایکس رو بخاطر ترمزش گفتم.

7:55 PM  
Blogger فرهنگ said...

سلام آقای دکتر؛
واقعا الان که به وبلاگتون سرک کشیدم و مطلب رو خوندم، شوکه شدم. به هر حال امیدوارم که مشکل خاصی نباشه و شما به زودی به طور کامل سلامتی تون رو به دست بیارید. به هر حال خودروی ملی باید یک فرقی با خودروهای غیر ملی داشته باشه!
این نتیجه سه بر دو هم باز من رو یاد شکست پرسپولیس از استقلال انداخت...
ارادتمند
فرهنگ

10:41 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

سلام و تشکر از اضهارات محبت آمیز شما
ولی آقای مهندس جلالی، کلاس پنج شنبه که سر جاش، من کلاس فردا یکشنبه را هم انشالله تشکیل می دهم!... ما پرسپولیسی ها زنده از آنیم که آرام نگیریم!!...

11:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

خوشحالم که حالتون خوبه . شنیدم که در صورتی که کارشناس تائید کنه که اشکال از ترمز ماشین بوده و نقص فنی باشد . کارخانه میبایست خسارت را ب÷ردازد . البته یه خورده دادگاه بازی داره که فکر نمیکنم حوصله شما کفاف اون رو بده . در خصوص عکس هم باید بگم از بس عکسها رو به نام خودشون اینور اونور چاپ کردند مجبور شدم روی عکس اسم بگذارم البته عکسها مال آلبوم عکس سایت موج پیشروست که تا چند روز دیگه بالا میگذارمش .. قربانتان سعیدی

2:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

آقا مهدي عزيز سلام

بلا دور باشد ، اميدوارم چشم حسود و بخيل كور شود.... (منظورم پرسپوليس هاست) !!! خبر بدي برايمان بو ، خدا را شكر كه بخير گذشت ، وقتي از فاصله دور (سنگال) خبر تصادف شما را ديديم حسابي شكه شديم ،من ياد خاطره اي از پدر بزرگوارتان مرحوم محمد زارع افتادم ، اون موقع شما جوانتر بوديد و ما داشتيم با ماشين پيكان زرد قناري پدرتان به جايي ميرفتيم شما پشت فرمان بوديد خيلي سعي ميكرديد تقاطع ها را زود رد كنيد مرحوم زارع فرمودند: مهدي جان مواظب باش ....ارادتمند شما هستيم

3:16 AM  
Blogger Nikahang's Blog said...

خدا را شکر سالمي مرد!

4:52 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

سلام مجدد
در مورد بی احتیاطی باید بگم که من در همین بزرگراه خیلی سریعتر از این هم رانده ام و برای تبرئه خودم هم نمیگم -چون فرقی هم نمیکند- ولی باور کنید که اصلا ماشین ترمز نگرفت و همانطور که در یادداشت اول نوشتم با همان سرعتی که داشتم خوردم به ماشین جلوئی و جالب آن است که راننده جلوئی می خواسته که بیاد وسط بزرگراه زیر ماشینش جک بزند!!!.. که شانس آورد - و من نیز شانس آوردم - که چنین کار احمقانه ای نکرد

6:35 AM  
Blogger Majid said...

سلام آقای دکتر ....
بازم از قافله عقب ماندم...
خبر تصادف شما را از دکتر معماریان شنيدم...
خدا رو شکر که ماشین داغون شد....
البته منظورم اینه که شما سالم هستيد...
ماشين ِيشنهادی بنده یه بنز که از دبی بگيرين اعبور موقت

5:25 PM  
Blogger امیر said...

با سلام
خدا رو شكر ميكنم كه به خير گذشت
ولي من از اين اتفاق چند تا چيز دستگيرم شد يكي اينكه اگه دكتر باشي و بگي ترمز ماشينم بريد مردم خيلي بيشتر باورشون ميشه تا... اين هم يه دليل ديگه كه علم بهتر است يا ثروت؟
دوم اينكه ميگم اقاي دكتر شايد اين يه تلنگري بود تا چند لحظه اي به خودتون فكر كنيد اين هم ديد خداشناسي قضيه
ولي يه نتيجه اساسي داره اونم اينكه اصلاحات توكشور ما بهاش خيلي سنگينه و اينكه مدتش هم بد جوري طولانيه
با ارزوي سلامتي
امير عبدي

11:04 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

آقای عبدی عزیز
سلام. ترمزم نبرید. اصلا نگرفت!!!.. حالا مردم باور کنند و یا نکنند خیلی فرق نمی کند چون من خسارت ماشین جلوئی بعلاوه ماشین خودم را باید جبران کنم که انشالله این کار را بدون مشکل خواهم کرد. ولی مساله این است که این ماسینی که من دقیقا 11 ماه و نیم سوار شدم استاندارد ایمنیش پائین بود (است). و البته نمی دانم که نوع جدید آن چه فرقی با اولین سری آن دارد. ولی نتیجه جالبی گرفته اید که - آدم باید به خودش هم فکر کند- البته من همین نتیجه را هم میگیرم و سعی میکنم به خودم، ایمنی و ... بیشتر فکر کنم از کامنتهای شما هم ممنونم

6:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام آقای دکتر
ان شاالله که بهتر هستید...
من به تازگی خبر وبلاگ نویس شدن شما رو شنیدم و به قدری خوشحال شدم که....ولی از این خبر تصادف خیلی ناراحت شدم.
در مورد سمند هم بگم: اونقدرها که ازش بد گفتین هم بدنیست....ما باید بپذیریم که تو ایران داریم زندگی می گنیم و ماشین ایرانی هم با ماشین آلمانی یا آمریکایی خیلی فرق داره!!!
در مورد فرق سمندهای جدید با قدیمی ها هم لازمه بگم که جدیدها (ال ایکس) به سیستم ترمز ای بی اس مجهزه که واقعا (بدمن اغراق) با ترمز معمولی فرق داره///
ایشالله 5 شنبه تو فنی ببینمتون (البته صحیح و سالم)
موفق باشید.
دوستدار همیشگی شما- عباس ناصری

10:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام دکتر عزیز پرسپولیسی
از اینکه سالمی بسیار خوشحالم,هر چه سریعتر یک گوسفند بکش و دل و جگرش را برای ما بفرست,اگر آن ماشین فرانسوی اولی را نگه می داشتی شاید نه ]نقدر تند می رفتی و نه اینکه ترمزت مشکل پیدا می کرد در مورد بازیهای استقلال نیز من حق را به شما می دهم ,اینکه سالها باید بگذرد تا پرسپولیس مثل استقلال امروز بازی کند.

6:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام دکتر
خوشحالم يه موضوع پيدا شد که بتونه با بحث پرسپوليس استقلال رقابت کنه(بحث تصادف رو ميگم)الان 18 به 21 باختی ولی فکر کنم تا آخر اکران مارس بحث رو ببری.
من هم زیاد از اين جور حرفهای تکراری خوشم نمياد و فکر کنم آقای فتاحی شوخی بی مناسبتی نکردند،حالا پرشيا نمی دن ولی شنيدم حقوقتون دو تا(يا) سه برابر شده.ميتونی تو پرشيات! که میشينی بجای فرهاد، راديو پيام گوش بدی،اخبار ترافيک!
می گم آقای دکتر حالا که دانشجوها خوب از وبلاگت استقبال کردن-و بهت تبريک می کم-پيشنهاد می کنم یه جايی برای طرح موضوع از اين ور تعبيه کنی.
اگه از حرفای بی مزه ام ناراحت شديد به ديد شوخی بهش نگاه کنيد.
فکر کنم اين کامنت رو هم اگه از راست به چپ بخونين بهتر بشه
Right click>Encoding>R to L
يه محافظه کار

11:33 PM  

Post a Comment

<< Home