وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Monday, April 04, 2005

عید دیدنی کاری و ... اهمیت کار کردن در مملکت ما

از14 فروردین عید دیدنی کاری در ایران آغاز می شود و حدود یک هفته ادامه دارد! این بدان معنی است که در محل کار همه به دیدن دوستان خود می روند و سال نو را که کم کم به کهنگی نزدیک می شود به هم تبریک می گویند . کلا تبریگ گفتن کار خیلی خوبی است. و گرامی داشتن هم همینطور ولی کار کردن هم خیلی خوب است ! مخصوصا اگر ما همانقدر تبریک گفتن و عید دیدنی را جدی می گیریم کار کردن را هم جدی بگیریم. اصلا بهتر است که همه یک جا جمع شوند و ظرف نیم ساعت به هم تبریگ بگویند و بعد بروند سر کار خودشان. ازهمه جالبتر کلاسهائی است که در دانشگاه تشکیل نمی شوند (البته شخصا دیروز کلاسم را که معمولا باید 2 ساعت طول بکشدبه مدت دو ساعت و نیم برگزار کردم چون دیدم دانشجویان عزیزم خیلی در تعطیلات بهشان خوش گذشته و سر حال هستند و گفتم از فرصت استفاده کنیم و خلاصه افتتاح خوبی برای سال جدید بود!!) . قبل از تعطیلات که حدود 10 روزقبل از عید دانشجویانمان میروند و بعد از تعطیلات هم مثل اینکه به دلیل سنگینی بار ترافیک جاده ها چند روز طول می کشد تا برگردند!!! به هر حال اگر در طول سال برای تعطیلاتمان برنامه داشته باشیم و البته اگرکارکردن را جدی بگیریم، و اصلا اگر تلاش کنیم که همه چیزرا در جای خود جدی بگیریم، حتما از اولین روز کاری صد در صد توان را روی کار میگذاریم

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام دکتر نازنين
من ديروز اومدم ولی منشی شما حتی اجازه نداد من شما رو ببينم هم عيد ديدنی کاری ،داشته باشيم،هم اينکه من بپرسم که کلاس تشکيل ميشه يا نه.به هرحال هر وقت که من اومدم ايشان ميگفتند که شما در جلسه هستيد.راستی دکتر در اتاق قبلی راحتتر ميتونستیم شما رو ملاقات کنیم.

11:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

با درود فراوان به شما دکتر عاليقدر، من در ايران زندگی نميکنم و با صفحهء شما هم تازه آشنا شدم. اينطور که متوجه شدم استاد دانشگاه هستيد. اگه ايرادی نداره ميخواستم بپرسم استاد در چه رشته ای و در کدامين دانشگاهها تدريس ميکنيد؟ با سپاس

3:37 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

سلام بر آقای مهندس شاهوار عزیز
اولا که امروز در خدمتیم و کلاس ساعت 2 بعد از ظهر سه شنبه برقرار است. در ثانی با هماهنگی قبلی در خدمت شما هستیم تا شرمنده نشویم
با احترام

سلام بر خانم فریناز
بنده زلزله شناسم و عضو هیئت علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله. ضمنا در جاهای مختلفی درس داده ام ولی در این ترم در دانشکده فنی دانشگاه تهران و دانشگاه
آزاد علوم و تحقیقات علاوه بر دوره دکتری پژوهشگاه خودمان کلاس دارم. ضمنا اطلاعات بیشتر در مورد من در وب سایتم موجود است
www.mehdizare.com
با احترام و سپاس از بازدید و کامنت شما

10:35 AM  

Post a Comment

<< Home