وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Tuesday, December 06, 2005

فاجعه سقوط هواپیما در جنوب تهران

امروز 15/9/84 در جنوب تهران یک فروند هواپیمای سی -یکصد وسی سقوط کرد و یکصد و شانزده نفرکه بیشتر خبرنگار و روزنامه نگار بودند و مردم ساکن یک برج در جنوب غربی تهران در نزدیکی فرودگاه مهرآباد جان باختند. بدینوسیله به خانواده های مصیبت دیده تسلیت عرض می نمایم و برای جان باختگان آرزوی مغفرت و آمرزش روح دارم دارم. امسال سانحه هوائی نداشتیم که متاسفانه هنوز پائیز تمام نشده باز تبدیل شدیم به خبر اول دنیا در مورد سانحه هواپیما. واقعا مایه شرمساری و اندوه است

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با سلام
از طریق یکی از روزنامه ها مطلع شدم که برای آسیب دیدگان ساکنین شهرک توحید که در سانحه هوایی منازلشان آسیب دیده است از طرف هلال احمر چادر بر پا نموده اند ولی به نظرم رسید که مگر این آسیب دیدگان رقمشان از 500 نفر هم تجاوز می کند ! می شود فکر بهتری هم برای اسکان موقت آنها نمود.
در هوای سرد تهران و با توجه به اینکه این خانواده های محترم در یک سانحه ای دچار آسیب شده اند که به اختیار آنان نبوده تقریبا اغلب این خانواد های محترم از کارمندان ارتش جمهوری اسلامی هستند و بهتر بود مسئولین محترم ضمن گماردن نیروهای نظامی به اندازه کافی ، در اطراف آن مجتمع جهت محافظت از اموال مردم از شر سارقین، اقدام می نمودند و خانواده های آسیب دیده را در یکی از هتل های بنیاد مسضعفان و یا مهمانسرای های دولتی و وزارتخانه ها که تعدادشان هم کم نیست سکنی می دادند.
با تشکر آریامنش

6:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

جناب آقای دکتر زارع عزیز با سلام

همه ما از شنیدن خبر سقوط هواپیما در یک منطقه مسکونی و کشته شدن جمعی از هموطنانمان متاثر شدیم
سالهاست اما عادت کرده ایم به شنیدن و سر تکان دادن و تاسف خوردن
جناب آقای دکتر زارع شما که به کشورهای مختلف سفر کرده اید و با مردمان دیار دیگر همسخن و همراه بوده اید بگویید آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟!معمولا در چنین حوادثی به ویژه هنگام عملیات امدادرسانی انگشت اتهام ما (به درست) به سوی مسئولین نشانه می رود اما یادمان باشد که این جامعه ایران است که از درون دچار انحطاط شده و هر کدام از ما، تکرار می کنم هر ایرانی در این حادثه و حوادثی از این دست به سهم خود مقصر است
تعجب من از این نیست که چرا این هواپیما سقوط کرد چه این اتفاق سالها قبل باید رخ می داد...و
سقوط یک هواپیما دردناک است اما سقوط یک ملت دردناک تر
من هم برای خانواده های محترم که عزیزانشان را در این حادثه از دست دادند آرزوی صبر می کنم
روز وصل دوستداران یاد باد////یاد باد آن روزگاران یاد باد
این زمان در کس وفاداری نماند///زان وفاداران و یاران یاد باد16/9/84
محمد فتاحی

10:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

مرگ پايان کبوتر نيست
حادثه تاسف بار سقوط هواپيما كه منجر به جان باختن شماري از خدمتگزاران و اصحاب گرامی اطلاع‌رساني كشور ، خدمه پرواز وساکنان محل سقوط هواپيما شد موجب تاثر گرديد.

اين مصيبت بزرگ را به ملت شريف ايران و اصحاب بزرگوار رسانه ای ، فرهنگي و به همه بازماندگان آن عزيزان تسليت عرض مي‌كنیم و براي همه جان باختگان آمرزش و براي مصدومان شفاي عاجل و براي بازماندگان آن صبر و اجر را از درگاه خدای تبارک وتعالی درخواست مينماييم.

12:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

جنایت

http://news.g00ya.com/politics/archives/040596.php

7:48 AM  

Post a Comment

<< Home