وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Sunday, December 25, 2005

سال نو میلادی- تصویر دریافتی


این دوست ما دکترمحمد آریامنش لطف کرده و از هندوستان این عکس را به مناسبت سال نو میلادی برای وبلاگ من فرستاده اند که من نیز ضمن تشکر از ایشان آن را روی صفحه خویش قرار می دهم. اگر جائی هستید که دارد برف می بارد این عکس نمادی از محیط شماست. اگر هم مثل ما در تهران هستید که فقط در راس قله توچال برف باریده و الان هم هوا ابری است. امسال هنوز برف ندیده ام، شاید در طول زمستان ببینیم.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام به آقای دکتر زارع عزیز
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید . میلاد حضرت عیسی مسیح را به جنابعالی و ومخصوصا" هموطنان گرامی مسیحی نبریک می گویم . البته در هندوستان هم چنین برفی را باید در ارتفاعات هیمالیا جست . این منظره راکه ترکیبی از مناظر مختلف بود میکس نمودم هدفم نشان دادن مفهوم
امید در زندگی بود. نمدانم چقدر توانستم منظورم را در تصویر بیان کنم .و آن را به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح به همه دوستانی تقدیم کنم که در زندگی هدفدار حرکت می کنند . خوانده ام که : هر مرادی را به همت می توان تسخیر کرد باید تلاش کرد حتما" خواهیم یافت . گاها" می بینیم که گلهای امید در زندگی در میان برفهایی مانده اند که باید آنها را با تلاش نجات داد ،شاید یخ زده باشند ولی هنوز نمردند ، بدست خواهند آمد فقط با دستان خودمان، بدین مناسبت بهترین آرزو ها را برای همه دوستان خوبمان ، همه خوانندگان محترم ایم وبلاگ، همه کسانی که صادقانه برای بشریت تلاش می کنند و بویژه همه کسانی که برای داشتن ایرانی آباد در تلاش هستند را آرزو می کنم .
- هند
ارادتمند شما آریامنش - ایالت کارناتکا

8:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام جناب آقای دکتر زارع
شما نوشته بودید مهر 65 زمین شناسی دانشگاه تهران قبول شدین
من هم دقیقا همون سال ولی دانشگاه تربیت معلم تهران قبول شدم چون عاشق دبیری زمین شناسی بودم ولی با اون عشق و علاقه 2سال بیشتر تدریس نکردم
و به سمت معاون مشغول به کار بوده و هستم و مشکل اصلی کمبود ساعت این درس در مقطع متوسطه است سال تحصیلی جاری نیز در سمت معاون 2ساعت تدریس دارم و سرگروه زمین شناسی شهرستان هم هستم و سعی کردم با وبلاگ زمین شناسی شهرستان بیرجند اطلاعات همکارانم را افزایش داده و این اطلاعات را در اختیار دیگر علاقمندان هم قرار دهم مخصوصا دانش آموزانم که بسیار علاقمند هستند
شرمنده حسابی وقتتان را گرفتم چون نسبت به شما احساس خوبی دارم
منتظر راهنمایی های شما هستم
شاد باشید وحیدنیا

10:13 PM  

Post a Comment

<< Home