وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Monday, October 17, 2005

پرسپولیس مساوی کرد و استقلال باخت

دیشب پرسپولیس درلیگ برتربا ذوب آهن مساوی کرد و ظاهرا مشکلات پرسپولیس ادامه دارد. به نظرم کادر فنی باید رضایت بدهد که عوض شود! - یعنی این تشخیص رادر واقع مدیر عامل باید بدهد که هنوز تکلیف خودش معلوم نیست! و همچنین هیئت مدیره که ایضا به نظر می رسد آنها هم در بلا تکلیفی به سر می برند. به هر حال پرسپولیس دیشب خوب شروع کرد ولی مثل اینکه از اواسط نیمه دوم دیکر نای حرکت و حمله کردن نداشت، یعنی تا آن حد که شبکه سه نشان داد چون مدام مسابقه استقلال -سپاهان را در اصفهان را که تقریبا همزمان برگزار می شد به صورت موازی با این بازی نشان می داد. به هر حال دیشب استقلال هم که میهمان سپاهان در اصفهان بود باخت تا پاس که همان دیشب بازیش رابرده بود به صدر جدول لیگ برتر برود. دوستان استقلالی دلشان به ضعف پرسپولیس خوش نباشد! پرسپولیس فعلا آتش زیر خاکستری است که اگر مشکلات مدیریتیش زودتر حل شود سربرخواهد آورد و انشاالله خدمت همه تیمهای لیگ با پیروزی های پی در پی خواهد رسید! منتظر باشید

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام دکتر عزیز و پرسپولیسی
البته من وضعیت روحی هواداران پرسپولیس را درک می کنم.ولی قبول کن این پرسپولیس تیم بشو نیست.بازی دیروز نشان داد که این بازیکنان هیچ برنامه ای برای رسیدن به دروازه ذوب آهن ندارند.واقعاً شانس آوردید که ذوبی ها دقت کافی در زدن ضربات آخر نداشتند و الا الان نتیجه چیز دیگری بود. به نظر من مشکل پرسپولیس علاوه بر کادر رهبری تیم که باید صد در صد عوض شود،بازیکنان ناکارامد تیم هم هستند.در این فصل همه خرید هایشان اشتباه بوده است.این علیزاده چه هنری دارد یا آن آقای معدنچی،تا کی به انصاریان و باقری و رهبری فرد می خواهید تکیه کنید.پرسپولیس نیاز به یک بازسازی اسای دارد کخ به نظر من دو یا سه فصل دیگر نتیجه می دهد.

9:23 AM  
Blogger Mehdi ZARE said...

اگر پرسپولیس با بازسازی اساسی درست شود، به باور من استقلال با بازسازی اساسی هم درست نمی شود! ضمنا تا آن حد که دیشب دیدیم شانس آورد که سپاهان بیشتر اشتها نداشت.

12:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

در پرسپوایس واستقلال زلزله آمده نگران نبش .این که پروین آدم خوبییست شکی نیست ولی پزسپولیس بی پرسپولیس

1:31 PM  
Blogger Mehdi ZARE said...

ما به آدم ها کار نداریم! چرسپولیس رو بچسب

5:10 PM  

Post a Comment

<< Home