وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Friday, December 30, 2005

پرسپولیس اول بشی ، آخر بشی دوستت داریم


امروزعصر پرسپولیس که در گیرو دار تعویض کادرفنی است یک باخت غیر قابل تصور-چهار به دو- به فجر سپاسی شیراز داد آن هم در استادیوم آزادی! الیته شیوه باختن هم مثل هفته قبل بود که پرسپولیس بیش از سه برابر حریف حمله کرد و در ضد حمله ها جا می ماند – مدافعین واقعا ضعیف بودند – . در نهایت خوردن سه گل پی در پی در نیمه اول که دومی انها به افساید بودن مشکوک بود، باعث شد که در ادامه بازی پرسپولیس از پس دفاع محکم چیده شده حریف بیش از دو بار برنیاید و البته یک گل دیگر هم در نیمه دوم دریافت کرد. من هم مثل همه پرسپولیسی های دیگر کاملا ناراحت هستم ولی فکر می کنم که این باخت باید نشانه پایان یک دوران – فوتبال سنتی – و آغاز یک شیوه – ایجاد سامانه مدرن در تیم محبوب ما –باشد. امشب شبکه خبر مصاحبه علی پروین را نشان می داد که از اعلام می کرد که از فوتبال حرفه ای کناره گیری کرده و دیگر به استادیوم آزادی نخواهد آمد. ضمن احترام به او یاد آور می شوم که دنیا به آخر نیامده و با آوردن یک کادر فنی مجرب و جدید نسبت به احیای پرسپولیس باید اقدام کرد. فکر هم می کنم که این کار از آقای انصاری فرد مدیرعامل جدید پرسپولیس برمی آید. در احیای پرسپولیس نیز همه قدیمی ها و پیشکسوتان پرسپولیس باید کمک کنند. من یقین دارم که این شکست مقدمه پیروزی خواهد بود و پرسپولیس زلزله را مجدد سرفراز و سربلند خواهیم دید. اندکی صبر، سحر نزدیک است

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با سلام به شما و بقیه پرسپولیسی ها!!
اول شدن تیمتون که یک رویایی شیرین است فقط دعا منید آخر نشید!!
بنظر من ناراحتی پروین چندان موردی ندارد!وقتی در تمرینهای این تیپ مربیان چیزخاصی (بجز دویدن)وجود ندارد درست نیست که بازیکنان را متهم کرد، اینجور داستانها در ایران زیاد رخ می دهد، وقتی که فرد دیگه توان انجام یک کار را نداره بهتره خیلی زود خودش برود و ارزش خودش را حفظ کند!! نه بعد از کلی حرف و حدیث ، فحش و نفرین، این داستان بازهم در کشور ما قربانی خواهد داشت افرادی مثل علی دایی،خاتمی و...
از این قماش اند!!

9:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

به نظر من براي يك محقق و استاد دانشگاه طرفداري كوركورانه از يك تيم رده دهمي همانند جواناني كه به تخريب اتوبوس مي پردازند جايز نيست
دكتر خسرو محمودي

1:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام.... از آشنایی با وبلاگتون خوشحالم/موفق باشید.

5:48 PM  

Post a Comment

<< Home