وبلاگ دکتر مهدی زارع

مکانی برای تبادل نظر و اتاق فکر دکتر مهدی زارع و دوستان...

My Photo
Name:
Location: Tehran, Tehran, Iran

Saturday, May 09, 2009

دوست و همكلاسي عزيزم دكتر محمد سپهر درگذشت



امروز يعد ار ظهر مطلع شدم كه دوست و همكلاسي عزيزم دكتر محمد سپهر كه مانند من ورودي سال 1365 رشته زمين شناسي دانشگاه تهران بود، دیروز جمعه در حين مطالعات صحرايي در منطقه جنوب كشور - از سوي شركت ملي نفت ايران- دچار حمله قلبي شد و بالافاصله درگذشت. حقيقتا شوك بزرگي است كه هنوز نتوانسته ام از آن بيرون بيايم.
دكتر سپهر پس از انجام دوره كارشناسي زمين شناسي به دانشگاه امپريال كالج لندن رفت و فوق ليسانس و دكتري را با موفقيت و به ترتيب بر روي تكتونيك منطقه كرمان و زاگرس ايران به انجام رساند. حدود پنج سال قبل به كشور بازگشت و به عنوان متخصص زمين شناسي ساختماني به شركت ملي نفت ايران - شركت ملي اكتشاف - پيوست. در همين شركت نيز در مطالعات تخصصي در زمينه زمين شناسي ساختماني متعددي براي مقاصد اكتشافي شركت داشت و مقالات متعددي از ايشان منتشر شده است.
به روح او درود مي فرستم كه فقط ۴۲ سال زندگي كرد. بسيار پسر نازنيني بود و از او جز خوبي و نيكي چيزي در ذهن نمانده است. هنوز باور ندارم كه رفته است.

3 Comments:

Anonymous فربد said...

جناب دکتر زارع
سلام
بسیار تصادفی به این صفحه رسیدم. خبر جدا نفس بر است. من از هم دبیرستانی های مرحوم هستم. متاسفانه علیرغم سابقه آشنایی با بعضی از اقوام ایشان، هیچگونه تماس فعالی از خانواده شان ندارم.
بزرگواری بفرماييد اگر از مراسم ایشان اطلاعی یافتید اعلام فرمایید.
ممنون

10:05 AM  
Blogger Unknown said...

جناب آقای دکتر زارع
دوست گرانمایه
با سلام و تسلیت
من امروز این خبر ناگوار را شنیدم و بسیار غمگین و متاثر شدم. من نیز از زمان ملاقات ایشان در کالج لندن بسیار از رفتار نیکو و مهربانانه ایشان دچار خوشحالی و غرور شدم. خداوند روح ایشان را شاد نماید و بهزماندگانشان را بردباری عطا نماید.
آرش برجسته
اهواز
88/3/24

2:47 PM  
Blogger Unknown said...

جناب اقای دکتر زارع
دوست گرانمایه
با سلام و تسلیت
من امروز این خبر ناگوار را شنیدم و بسیار اندوهگین شدم.
من نیز از زمان دیدار ایشان در کالج لندن از برخورد روباز و مهربانانه و صمیمی ایشان بسیار شگفت زده و مغرور گردیدم.
خداوند روحشان را شاد و بازماندگان را بردباری ببخشاید.
آرش برجسته
اهواز
88/3/24

2:53 PM  

Post a Comment

<< Home